3 צפייה בגלריה
ולדימיר איביץ' עם צלחת האליפות
ולדימיר איביץ' עם צלחת האליפות
שתי עונות, שתי אליפויות. איביץ'
(צילום: עוז מועלם)
זה היה באוויר ועכשיו זה רשמי: אחרי שנתיים מוצלחות, ולדימיר איביץ' עוזב את מכבי תל אביב. הצהובים הודיעו היום (שני) שהמאמן הסרבי יעזוב את המועדון בתום העונה.
איביץ' אמר: "אחרי שנתיים נהדרות שהיו לנו פה בישראל ברצוני להודות לבעלים, מיץ' גולדהאר, לכל אנשי המועדון, לשחקנים שעבדו קשה מאוד איתי בשנתיים אלו ולאוהדי מכבי שתמכו בנו ודחפו אותנו להשיג את המטרות שלנו. לקחתי החלטה לקחת הפסקה במטרה לשקול את הצעדים הבאים בקריירת האימון שלי.
3 צפייה בגלריה
ולדימיר איביץ' חוגג אליפות
ולדימיר איביץ' חוגג אליפות
נפרד משחקניו עם אליפות שנייה. איביץ'
(צילום: עוז מועלם)
המאמן הוסיף: "קשה לי מאוד למצוא את המילים לתאר את רגשותיי לאחר תקופה כה מוצלחת ושנתיים מדהימות שהיו לי ולמשפחתי. אנו רוצים להודות לכולם וננצור את הרגעים שהיו לנו במכבי בזיכרוננו ובלבנו לעד".
גולדהאר נפרד מאיביץ': "הצטרף למכבי תל אביב כמאמן צעיר ומבטיח והוא עוזב את המועדון כמאמן מעוטר ומצליח. במהלך השנתיים שלו במועדון, ולאדה, הפגין הרבה מהדברים שמכבי מעריכה – עבודה קשה, מקצוענות, כבוד לזולת ומתן תשומת לב לפרטים הקטנים; ערכים אותם ניתן היה לראות מדי שבוע.
עונת 2019/20 הייתה קשה במיוחד מבחינת כדורגל ובכלל ואני מעריך את רצונו של ולאדה לקחת פרק זמן לבחון את האפשרויות העתידיות העומדות בפניו ובפני משפחתו. כולנו מאחלים ל-ולאדה את מיטב האיחולים לעתיד".
3 צפייה בגלריה
 איביץ' על הקווים
 איביץ' על הקווים
ינסה להשלים עונה מלאה ללא הפסד
(צילום: עוז מועלם)
איביץ' השלים בשבוע שעבר זכייה שנייה ברציפות באליפות עם קבוצתו. בשתי העונות שלו בישראל, שלטה מכבי ת"א בליגת העל ובכל תקופתו בישראל הפסיד משחק ליגה אחד בלבד, מול בני יהודה בסוף העונה שעברה.
מחר (שלישי) ייערך משחקו האחרון כמאמן, כשמכבי ת"א תתארח אצל הפועל באר שבע באצטדיון הי"א. אם האלופה לא תפסיד, איביץ' יסיים עונה שלמה ללא אף הפסד ליגה. לקראת המשחק, הסרבי אמר: "זה יהיה המשחק האחרון שלנו העונה. שיחקנו כבר הרבה פעמים נגד ב"ש ושתי הקבוצות מכירות טוב אחת את השנייה. תהיה לנו אותה מטרה כמו תמיד, ניתן את הטוב ביותר שלנו כדי להשיג עוד ניצחון אחד ולסיים את העונה בטעם טוב".
יחד עם איביץ' יעזבו חברי הצוות המקצועי שלו: עוזר המאמן מילוש וסלינוביץ', חריסטוס קלפקיס מאמן השוערים, דארקו אובראדוביץ' מאמן הכושר והספורט-תרפיסט ננאד קובאצ'ביץ'.