איביץ': ״רוצים להיות יותר טובים״
(באדיבות ONE)
הפועל חדרה הובסה והושפלה 6:0 על ידי מכבי ת"א אתמול (שני), אך מעבר לתוצאה הדבר שהכי מדאיג את הקבוצה וההנהלה זו היכולת המביכה והקלות שבה מכבי ת"א עשתה ככל העולה על רוחה.
חדרה ספגה שלושה שערים תוך שלוש דקות וזה אמור להדליק נורה אדומה מהבהבת לאסף נימני מאמן הקבוצה. במועדון ראו בחומרה את היכולת, והרצון לחזק את הקבוצה התגבר בעקבות היכולת המביכה.
1 צפייה בגלריה
ג'ונתן סיסה שחקן הפועל חדרה
ג'ונתן סיסה שחקן הפועל חדרה
השפלה גדולה. סיסה
(צילום: עוז מועלם)
"נכון שיש הבדלי רמות ברורים ופערי תקציב עצומים, אך אסור לנו להיראות ככה ולא משנה מול מי אנחנו משחקים", אמר גורם בקבוצה והוסיף: "זה היה מביך, סטירה מצלצלת לכל שחקן ואיש צוות וגם לאוהדים. אם להסתכל על חצי הכוס המלאה, אז זה היה יכול להיגמר הרבה יותר גרוע ויכולנו לסיים את המשחק מובסים בדו ספרתי".
משחק ההגנה של חדרה נראה מחפיר אתמול והמאמן אסף נימני נראה חסר אונים על הקווים ולא ידע איך להגיב: "זה היה נראה כמו קבוצת חובבנים מול קבוצה מקצוענית, זה היה מביך", אמר אוהד הקבוצה נתנאל.
לצד הביקורת החריפה, חדרה הוכיחה אתמול כי היא חולמת להשתייך למועדונים הגדולים בכל הנוגע לניהול ואירוח וחנכה את מתחם ה-VIP החדשני של הקבוצה שיופעל במשחקי הבית. רתם רבי, מלכת היופי לשעבר וכיום נציגת קבוצת גינת (הספונסרית הראשית של הקבוצה), מנהלת את המתחם ועשרות אורחים נהנו ממזנונים ברמה גבוהה ואירוח VIP. רבי הייתה נרגשת מכמות המחמאות ואמרה: "זו יריית הפתיחה שלנו. המטרה לשדרג תמיד ולהיות בטופ, ושכל אחד ירגיש אירופה במשחקי הבית של חדרה".