הפועל תל אביב בבור גדול והוא רק מעמיק עוד ועוד. האדומים הובסו הערב (3:0) על-ידי הפועל באר שבע בבלומפילד, נותרו במקום האחרון ורשמו משחק שביעי ברציפות ללא שער זכות.
המאמן ניר קלינגר היה מן הסתם מתוסכל בסיום: "אתם רואים לבד את ההחטאות, זה משהו שמאפיין אותנו. באף משחק ששיחקנו לא יכול להגיד שאלו הפערים, בטח לא היום. שחקן בועט והכדור בחיבורים, ואצלנו הכדור פוגע בקורה. אין לי הסבר להחטאות, רק עניין של שקט נפשי וביטחון".
5 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניר קלינגר
(צילום: עוז מועלם)
5 צפייה בגלריה
קלינגר, אבו עביד
קלינגר, אבו עביד
קלינגר ואבו עביד
(צילום: עוז מועלם)
"קל להתעלות ולהגיד מזל, אני לא חושב שזה חוסר מזל, זה שילוב של יכולת ולחץ אצל השחקנים", המשיך קלינגר. "אנחנו עושים טעות אחת וסופגים, כמעט חוזרים ואז מקבלים גול לחיבורים. קשה לי מאוד, אבל זה חלק מהכדורגל, צריך להמשיך להילחם. לא בטוח שלב"ש היו יותר מצבים היום, לא הביסו אותנו ללא תנאי. אני עדיין עם אמונה כי אין ברירה אחרת. השנה זה עצב גדול בניגוד לעונה שעברה, יהיו שינויים ונקווה שנעבור את התקופה הזו עד ינואר".
אושר דוידה הוסיף: "אני מאוכזב ומבואס. אנחנו לא מבקיעים ואז סופגים. זה גומר אותנו, אסור לנו להוריד את הראש, אחרת ידרכו עלינו. זה ידוע שאנחנו צריכים חיזוק, אנחנו לא קבוצה חלשה. אנחנו צריכים יותר את הרוע הזה בסיומת. אני מבין את האוהדים, אבל יש עוד הרבה משחקים ואני מאמין שנצא מהמצב הזה, יכול להגיד שניתן את הכול".
5 צפייה בגלריה
עומרי אלטמן
עומרי אלטמן
עומרי אלטמן
(צילום: עוז מועלם)
יוסי אבוקסיס אמר: "משחק מצוין שלנו, חייב לפרגן לשחקנים על הרבה דקות טובות. לא עשינו שטויות בהגנה, לא ספגנו סוף סוף. היה משחק איכותי, ז’וזואה ואקולטסה עדיין מושכים פציעות, אבל הם כל הזמן רוצים לשחק. המשחק נגד חדרה (2:2) עצר לנו רצף, היינו בתקופה טובה גם לפני. יש לנו שבוע קריטי של סיום הסיבוב, אירופה לקחה לנו הרבה נקודות. נצטרך להחזיר על הנקודות שהפסדנו בגלל אירופה. ז’וזואה? דקה לפני הגול כעסתי עליו, מה כבר לא נאמר עליו. העונש הכי גדול לשחקן כזה זה להושיב אותו בחוץ, ראיתם מה הוא עושה במגרש. רק שימשיך ככה".
הפורטוגלי עצמו אמר: "היה חשוב אחרי התיקו להראות את האופי ולנצח כאן בצורה כזו, אבל הכי חשוב זה שלא ספגנו הפעם. הגול? אבוקסיס צעק עליי לפני ואז רצתי אליו, לא אמרתי לו כלום, אנחנו מרגישים אחד את השני ללא מילים. יש לי חיבור מצוין עם יוסי, אני מעריך מאוד את העבודה שלו".
5 צפייה בגלריה
ז'וזואה
ז'וזואה
ז'וזואה חוגג
(צילום: עוז מועלם)
5 צפייה בגלריה
ז'וזואה
ז'וזואה
צמד חמד. ז'וזואה ואבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)