דור מיכה מתקרב לטדי. קשר הפועל באר-שבע סיכם עקרונית את תנאיו בבית"ר ירושלים וצפוי להצטרף במהלך הימים הקרובים למחנה האימונים של מחזיקת הגביע בבולגריה, אליו היא יצאה הבוקר (שלישי).
בבית"ר בחנו את אפשרות צירופו של מיכה כבר לפני חודש וקיימו שיחות בעניין עם אלונה ברקת, אחרי שהבינו כי הוא לא בתוכניות של הפועל באר-שבע. הקשר בן ה-31 כבר סגר את תנאיו בבית"ר, כאשר מה שנותר להשלמת המהלך הוא סיכום תנאי העזיבה.
3 צפייה בגלריה
דור מיכה קשר הפועל באר-שבע
דור מיכה קשר הפועל באר-שבע
יודע שבמעבר לבירה הוא יצטרך להתפשר. מיכה
(צילום: עוז מועלם)
מיכה, שמחזיק בחוזה עם שכר של 300 אלף אירו לעונה, יודע שבמעבר לבירה הוא יצטרך להתפשר, אבל דורש השלמת שכר, כמו גם מענקים שונים, וביניהם מענק חתימה שאמור היה לקבל. הצדדים מקווים לסגור את תנאי הפרידה במהירות. בבית"ר הבהירו כי המעבר של מיכה אינו קשור לעזיבה אפשרית של ירדן שועה, ולמרות הערכה כי תתקבל עבורו הצעה ממכבי ת"א - דבר שלא קרה - נראה כי בשלב זה הוא ימשיך במועדון.
בקבוצה זעמו על התנהלותו של דנילו אספרייה, מלך שערי המועדון בעונה שעברה בליגה עם 17, שאיים כי לא יגיע לטיסה לבולגריה. אחרי לחץ גדול ואיום בקנס כבד, אספרייה שכבר הודיע כי לא יגיע, יצא עם הקבוצה למחנה האימונים. “הוא גם יישאר פה עד לסוף העונה", אמר בחצי חיוך גורם במועדון. אספרייה כבר הכריז שהוא לא רוצה להמשיך לשחק אצל הצהובים-שחורים, כפי שנחשף לראשונה ב-ynet ספורט.
3 צפייה בגלריה
שחקן בית"ר ירושלים דנילו אספרייה
שחקן בית"ר ירושלים דנילו אספרייה
יצא בסופו של דבר למחנה האימונים, בבית"ר ירושלים מאמינים שיישאר. דנילו אספרייה
(צילום: בית"ר ירושלים)
מי שעוד יצא לבולגריה הוא החלוץ המולדובי יון ניקולאסקו, אולם ההערכה במועדון כי הוא יימכר בקרוב. ההצעה הגבוהה ביותר שהתקבלה היא מצידה של הירנביין, אולם היא נפסלה מיידית מאחר ומדובר בהצעה נמוכה של 600 אלף אירו, אבל נראה כי תגיע הצעה גבוהה יותר. בפולין דווח אתמול כי האלופה ראקוב הגישה לבית"ר הצעה רשמית במטרה לרכוש בהקדם את ניקולאסקו.
בבית"ר לא אהבו את ההתנהלות של טרזי תומא שאמור היה להצטרף ישירות למחנה האימונים, אולם הויזה שלו לאירופה פגה. במועדון פועלים כעת על מנת שיספיק להגיע וליטול חלק במחנה, אולם חוששים כי מדובר בתרגיל של השחקן, שמנסה להתחמק ומעדיף לעזוב לקבוצה אחרת.
3 צפייה בגלריה
יון ניקולאסקו שחקן בית"ר ירושלים
יון ניקולאסקו שחקן בית"ר ירושלים
מבוקש. ניקולאסקו
(צילום: עוז מועלם)
מי שעשוי להגיע למחזיקת הגביע הוא הבלם אדי גוטליב, ששוחרר לאחרונה מהפועל ת"א. בני ריינה כבר הודיעה על החתמתו של הבלם, אבל העסקה פוצצה והוא כרגע שחקן חופשי. גוטליב הסביר לאנשי בית"ר כי הוא מעדיף שלא להגיע אליהם אחרי שבע שנים בהפועל ת"א, אולם זה יכול להשתנות.
בקבוצה ממתינים לתוצאות הערעור על העונש שהוטל עליה בעקבות אירוע גמר הגביע, כשההערכה הזהירה היא כי העונש יוקל, כך שיופחתו שלוש נקודות והקבוצה תוכל לשחק בגביע המדינה בעונה הבאה. מהצד השני, ההערכה כי תהיה הקשחה בענישה על תנאי נגד המועדון.