אחרי שבית"ר ירושלים כבר הודיעה לדן איינבינדר לחפש לעצמו קבוצה וכי הוא לא נמצא בתוכניות המקצועיות של המועדון, ההערכה כי הקפטן לשעבר, המחזיק בחוזה לעונה הנוכחית של 210 אלף אירו, אינו מתכוון לעזוב את המועדון.
חלון ההעברות המיוחד הוארך בליגת העל עד לחמישי הקרוב, ובסביבתו של איינבינדר נטען: "יש לו חוזה בבית"ר, הוא לא הולך לשום מקום". עוד בעידן בניון את רוני לוי התקבלה החלטה ניהולית כי הקשר לא ימשיך, כשהמאמן סלובדן דראפיץ' הודה כי גם אם יישאר, הוא לא ישותף במשחקי הקבוצה.
3 צפייה בגלריה
דן איינבינדר ביציע
דן איינבינדר ביציע
"יש לו חוזה, הוא לא הולך לשום מקום". איינבינדר
(צילום: ראובן שוורץ)
אחרי היכולת המאכזבת במשחק התיקו (1:1) נגד הפועל ת"א, לבית"ר צפויים השבוע שני משחקי ליגה, ברביעי בטדי נגד הפועל חדרה ולאחר מכן בשבת נגד בני יהודה.
אמנם בקבוצה ניתחו את היכולת בהתחשב בכך שמדובר במשחק ליגה ראשון מזה חודשיים וכי חלק מהשחקנים נעדרו מהסגל, אולם למשל הודו כי היכולת של ירדן שועה הייתה פושרת לגמרי למרות הבישול שלו, ואף נטען כי הוא חלוד מאוד.
מצד שני, למרות שלא הפגין יכולת טובה, במועדון היו שבעי רצון מהשער הראשון של מיכאל אוחנה מזה שלוש שנים, בהופעת הבכורה שלו במשחק ליגה בבית"ר. "זה יכול לתת לו הרבה ביטחון להמשך", אמרו בבית"ר. למרות שלא עשה הכנה עם הקבוצה, מי שהפגין יכולת טובה בעמדת הבלם היה הצרפתי אנטואן קונט.
3 צפייה בגלריה
שועה על הדשא
שועה על הדשא
חלוד מאוד. שועה
(צילום: עוז מועלם)
בבית"ר היו מרוצים מהחילופים בתחילת המחצית השנייה ששינו את המשחק, כולל הצעירים אביאל זרגרי בן ה-17 וסנטיאגו אוקאמפוס, שגדול ממנו בשנתיים ונראה טוב מאוד, יחד עם הכניסה של הקפטן עידן ורד שהכניס תנופה למשחק.
"לא חסר לנו כלום, יש הכול", אמר ורד. "אני, שועה, עטר, אוחנה ואדרי, יש הרבה חבר’ה למעלה. זה לא מה שמביא תארים, אבל אם רוצים תואר זו רק דרך עבודה קשה. היו דברים טובים ופחות טובים, בשליש האחרון היה חסר מחץ. אנחנו משחקים בשיטה חדשה, דרך חדשה של צוות מאמנים, ולכן צריכים זמן לזה".
ורד המשיך ואמר: "אני אף פעם לא מרוצה אחרי תיקו, בייחוד נגד הפועל ת"א, גם איך שהמשחק התפתח עם פנדל גבולי, זה הסתיים בטעם חמוץ מבחינת התוצאה. כל אחד ששיחק, מהצעירים ועד הבוגרים, נתן מאה אחוז, זה לא הספיק ותיקו אף פעם לא טוב, אנחנו רק בהתחלה. יש לנו השנה חדר הלבשה בריא, עם צעירים ו-ותיקים, בלי אגו. יש עונה צפופה בגלל הקורונה ולכן צריכים את כולם אם רוצים לעשות עונה טובה".
3 צפייה בגלריה
עידן ורד ולירן רוטמן
עידן ורד ולירן רוטמן
"אף פעם לא מרוצה אחרי תיקו". ורד בסיום
(צילום: עוז מועלם)
המאמן סלובודן דראפיץ רשם קאמבק על הקווים כמאמן בית"ר ויצטרך להשתמש נכון בסגל החלוד שלו בשני המשחקים שצפויים לו השבוע. "יכולנו לנצח ורצינו לנצח. ידענו כמה זה חשוב לאוהדים שלנו, נתנו הכל. אנחנו לא בכושר משחק, הרבה שחקנים איכותיים שלנו צריכים עוד דקות משחק. כבר במחזורים הקרובים נשחק כדורגל טוב יותר, רוצים לשחק אטרקטיבי".
למרות אזהרת המינהלת ומשרד הבריאות, בחר דראפיץ' לפרגן למופע התמיכה של האוהדים בשישי בבית וגן: "נהניתי מהקהל בשישי, הייתה חסרה לנו הדחיפה שלהם. איתם היינו מנצחים, הם השחקן ה-12 וכל הזמן אמרתי שלבית"ר הקהל הטוב בארץ. מי שנפגעת שקהל לא מגיע למגרשים זו בית"ר".