המשבר העמוק שבו נמצאת בני יהודה והתוצאות במשחקים האחרונים, גרמו לאוהדי הקבוצה להחריף את המחאה נגד הבעלים ברק אברמוב וכנגד הנהלת הקבוצה. הערב (רביעי) כ-15 אוהדים החליטו להקים סוכת מחאה מחוץ לאצטדיון בשכונת התקווה.
סביב הסוכה נתלו שלטים שנושאים את הכיתוב: "ברק אברמוב לך", "תקנה שחקנים ולא מושאלים ממכבי, בני יהודה למכירה". מהאוהדים נמסר: "נמאס לנו להסתכל מהצד ולראות את הקבוצה מתפרקת. ברק אברמוב הרס את הקבוצה ואנחנו לא ננוח עד שהוא ימכור אותה. זה היום הראשון שאנחנו נמצאים בסוכת המחאה, וגם אם יהרסו לנו אותה אנחנו נבנה אותה מחדש עד שברק אברמוב יעזוב את הקבוצה".
4 צפייה בגלריה
אוהדי בני יהודה מוחים
אוהדי בני יהודה מוחים
אוהדי בני יהודה מוחים
(צילום: פרטי)
4 צפייה בגלריה
אוהדי בני יהודה מוחים
אוהדי בני יהודה מוחים
"לא ננוח עד שימכור את הקבוצה"
(צילום: פרטי)
כזכור, בני יהודה לא הצליחה לרשום ניצחון כבר חמישה מחזורים, וסגרה את הסיבוב הראשון במצב מאכזב מאוד כשהיא מדורגת במקום העשירי עם 14 נקודות. מעבר ליכולת המאכזבת, הכתומים יהיו חייבים להנחית מאמן לאור העובדה שתם הזמן שמאפשר לקבוצה להעמיד מאמן זמני ללא תעודת פרו. אברמוב לא ממהר להחתים מאמן, ואחרי שעלתה האופציה לעלות את דני בונדר או תמיר בן עצמי ממחלקת הנוער, הנהלת בני יהודה שוקלת להחתים מאמן מנוסה כדי להימנע ממאבקי תחתית. מה שבטוח שאברמוב יהיה חייב לעשות זאת לפני המפגש מול בני סכנין ביום ראשון.
4 צפייה בגלריה
ברק אברמוב במסיבת עיתונאים
ברק אברמוב במסיבת עיתונאים
צריך למנות מאמן עד יום ראשון. אברמוב
(צילום: אורן אהרוני)
4 צפייה בגלריה
מתן בלטקסה
מתן בלטקסה
יעשה קאמבק? מתן בלטקסה
(צילום: עוז מועלם)
"המצב לא טוב, ואין ספק שהתוצאות המאכזבות מחלחלות לאווירה ולהתנהלות פה במועדון", אמר גורם בקבוצה. "השחקנים מגיעים בתחושה לא טובה לאימונים, וכולם רוצים כבר לראות את בני יהודה יציבה יותר וגם מביאה תוצאות".
בצד המקצועי, בני יהודה סובלת ממכת פציעות ושחקנים משמעותיים כמו אליסון דוס סנטוס, ניב זריהן ועמית זנטי עדין לא שבו לסגל, כך גם הקפטן דן מורי שנפצע במחזור האחרון מול הפועל ב"ש. בתוך כך, הקבוצה מתכננת לבצע חיזוקים בינואר הקרוב כשעל הפרק המגן מתן בלטקסה. הכתומים מעוניינים לנסות ולהשיבו לקדנציה נוספת במועדון, זאת אחרי שהקבוצה ניסתה לבצע את המהלך בתחילת העונה, אך מכבי ת"א התנגדה. כעת יחודשו המגעים משום שבלטקסה לא נמצא בתוכניות של מכבי. בנוסף לכך הקבוצה מעוניינת להחתים חלוץ מוביל ובלם.