ה-0:1 אתמול (שבת) של הפועל באר שבע על מכבי חיפה, במשחק על המקום החמישי בגביע הטוטו אמור להעניק הרבה ביטחון לקבוצה של יוסי אבוקסיס לקראת משחקה ביום חמישי במוקדמות הליגה האירופית נגד דינמו באטומי. היה זה ניצחון ראשון לאדומים העונה במשחק רשמי לאחר צמד הפסדים למכבי תל אביב במסגרת אלוף האלופים. בקבוצה ינסו להכשיר את תומר יוספי, שפצוע בקרסול ונמצא בספק למשחק נגד הגיאורגים. מרואן קבהא ולואי טהא ששותפו אתמול כמחליפים עשויים לפתוח בהרכב.

ניצחון של אגו על האקס

אף אחד בבאר שבע לא יגיד את זה לציטוט, אך העובדה שהניצחון היה על חשבונו של האקס ברק בכר, שימחה אותם מאוד. רק לפני כשבועיים, שמונה חודשים מאז פיטוריו, הגיעו הצדדים להסדר כספי שמנע התדיינות משפטית מביכה. לקראת סיום המשחק, כשבכר הבין שהוא קרוב להפסד לאקסית הוא נראה עצבני מאוד, צעק על הקוון, ספג כרטיס צהוב ואף היה קרוב להרחקה.
3 צפייה בגלריה
סינטיהו סלליך
סינטיהו סלליך
סינטיהו סלליך חוגג מול מכבי חיפה
(צילום: ראובן שוורץ)
בסיום הוא עבר בין שחקני באר שבע, לחץ את ידם והתחבק עם חברי ההנהלה בראשות המנכ"ל אסי רחמים. התעלמות הדדית מוחלטת נרשמה בין בכר לבלם באר שבע, שיר צדק, שסיפר לפני חודש וחצי בראיון ל-ynet, על כך על כל שהשניים בנתק מוחלט עוד מהתקופה המשותפת שלהם בבאר שבע, זאת לאחר שהיו ביחסים קרובים מאוד לא מעט שנים לפני כן.

קשיים במו"מ עם מלו

בבאר שבע קיוו כבר לסגור את צירופו של הקשר הארגנטינאי מרסלו מלו, אך במשא ומתן בין הצדדים מתגלים קשיים. בבאר שבע טוענים שמעבר לאתגר הטכני לנהל את המגעים בשעות הפוכות מאלו שבארץ, ישנם קשיים נוספים לסגור את העסקה לאחר שנציגיו מציגים תנאים שונים פעם אחר פעם. לא מן הנמנע שאם לא תהיה התקדמות בזמן הקרוב, ינסו בבאר שבע לקדם משא ומתן מול קשרים אחוריים אחרים.
3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר. הפסד כואב
(צילום: ראובן שוורץ)
הקשר רמזי ספורי לא נכלל אתמול בסגל רשמית בשל החלטה של הצוות המקצועי, אך בפועל מדובר בסנקציה של המועדון כנגד סירובו של השחקן לחתום על חוזה חדש בשכר מקוצץ. ספורי וקייס גאנם הם היחידים בסגל שטרם חתמו על חוזה מקוצץ. הפערים עם גאנם קטנים יותר מספורי והוא לא נכלל בסגל בשל פציעה קלה.

דן ביטון והנוער

ההצטיינות של דן ביטון במדי מכבי תל אביב בגמר גביע הטוטו אמש גרמה לאוהדים רבים של באר שבע לתהות מדוע ביטון לא חזר לקבוצת נעוריו אותה אהד מילדות ונחת דווקא אצל האלופה. ביטון העדיף אמנם לחזור ללבוש אדום, אבל בהנהלת הפועל באר שבע לא עשו שום מאמץ כדי שהמהלך ייצא אל הפועל.
3 צפייה בגלריה
דן ביטון
דן ביטון
דן ביטון. מככב דווקא בצהוב
(צילום: עוז מועלם)
סימני המשבר הניהולי לאחר עזיבת אלונה ברקת, נותנים אותותיהם גם במחלקת הנוער, שנפגעה קשות לאחר סיום הפרויקט המשותף עם אתלטיקו מדריד. בבאר שבע מתקשים למצוא מאמן למחלקה ומי שעמד על הקווים בתבוסה אמש 4:0 להפועל רמת גן במחזור הראשון היה המנהל המקצועי שרון אביטן.