השריף מול ואסילי, ת"א או חיפה – מי תניף את הצלחת?
(צילום: שמיר אלבז, משי בן עמי)

"אני לא רוצה לשמוע את המילים האלה, 'לא נזכה', אחרי שלא ישנתי כל הלילה. בכל זאת אני חושב שאלוהים נתן שבכל זאת האליפות תהיה בחיפה, שזה יהיה מתוק פה בסמי עופר עם השחקנים, והאוהדים, המאמן, וההנהלה. פה בחיפה צריכה להיות האליפות ופה היא תהיה". האוהד הוותיק של מכבי חיפה, ג'ורג' ואסילי, נרגש לקראת המשחק הערב (20:30) עם הפועל באר שבע במחזור האחרון בפלייאוף העליון.
הירוקים זקוקים לתיקו על מנת להבטיח זכייה בתואר לראשונה אחרי עשור. הם יכלו להשלים את המלאכה כבר ביום רביעי שעבר, אבל ספגו שער שוויון 1:1. ואסילי סיפר על התחושות בראיון לאולפן ynet: "היה לי קצת קשה. איך אומרים? כבר הרמתי את השלט שאני מכין, אבל מזל שהצלם לא הספיק לצלם אותו אז תכף סובבתי. אוי ואבוי לי אם היו רואים שכבר לקחנו את האליפות בקריית שמונה. אז בגלל זה אלוהים רוצה שאעשה משהו מיוחד לקראת האליפות".
5 צפייה בגלריה
ואסילי, אוהד מכבי חיפה
ואסילי, אוהד מכבי חיפה
ג'ורג' ואסילי, אוהד מכבי חיפה
(צילום: שמעון אלבז)
ליאור ("השריף") משה, אוהד מכבי תל אביב, קצת פחות אופטימי, וזאת מאחר שקבוצתו תלויה לא רק בעצמה: "אנחנו קודם כל חייבים ניצחון. לצערי הרב זה לא תלוי בנו, כי גם אם ננצח עדיין אני מתקשה להאמין שבאר שבע יבואו לשחק בשביל ניצחון. ההרגשה של כולנו היא שבאר שבע, כמו כל הכדורגל הישראלי, כשלא צריכים את המשחק אז נותנים אותו בקלות ליריבה. בגלל זה אני לא כל כך אופטימי. למעשה פספסנו את האליפות הזאת כשזה היה תלוי בנו. כל עוד זה לא תלוי בנו אני מתקשה מאוד מאוד להאמין".
ואסילי: "לא מתאים לכם, אתם בכיינים. כל המדינה יודעת למה לא אוהבים אתכם. למה לא אוהבים אתכם? כי אתם בכיינים. אתם לא יודעים לקחת בכבוד".
5 צפייה בגלריה
מכבי חיפה
מכבי חיפה
מכבי חיפה מאוכזבת אחרי התיקו בקריית שמונה
(צילום: עוז מועלם)
משה: "אני מקווה שאתם תהיו בכיינים בסוף המשחק".
ואסילי: "בגביע, כשלא שיחקנו טוב, אז אמרתי שהיה מגיע לכם, אבל עכשיו אתה לא מתבייש? כשמגיעה לנו האליפות אתה כבר בוכה שבאר שבע לא תשחק? כמה קבוצות פתחו לכם רגליים? אתם בוכים לשופטים, לא יפה. בגלל זה שונאים אתכם".
משה: "שנינו יודעים שאם תיקחו אליפות זאת לא הקבוצה הכי טובה שלקחה אליפות, זה בטוח. שנינו יודעים את זה, אבל אני מאחל לך שהתמונות שהיו בקריית שמונה יחזרו היום בסמי עופר".
5 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב חוגגת
מכבי תל אביב חוגגת
מכבי תל אביב לא תלויה בעצמה
(צילום: ראובן שוורץ)
ואסילי: "ככה אתה מדבר? במקום שתגיד 'כל הכבוד'. אתה יודע מה? אנחנו גביע ואתם אליפות, מה יש? אני מוכן לפרגן. אבל ככה לדבר זה לא יפה".
נראה שברק בכר אוהב לקחת מכם אליפויות.
משה: "מאיתנו? יש מצב".
5 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
(צילום: עוז מועלם)
ואסילי: "אז זהו, אבל לא יפה כבר שהוא מתחיל לבכות. איזה מילים אתה אומר על הבוקר? ככה אתה מדבר?".
משה: "ואסילי תירגע, אתה מתרגש יותר מדי".
ואסילי: "אני לא מתרגש, אני מתרגז. אני ספורטאי. כשאנחנו צריכים להפסיד – אמרתי שהפסדנו. הירוק עולה, הירוק עולה".
5 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי ת"א
אוהדי מכבי ת"א
אוהדי מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
משה: "עולה באש".
ואסילי: "אליפות, קדימה, באש ובמים".