האם מכבי חיפה תפתח מחר את העונה האירופית שלה? זה בכלל לא בטוח. הירוקים אמורים לארח מחר (חמישי) את ז'לייזניצ'אר הבוסנית בסמי עופר לסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית, אבל בקבוצה הבוסנית התגלו עוד ארבעה מקרי קורונה נוספים, זאת בנוסף לשישה שחקני סגל שלא הגיעו בגלל שהם נמצאו חיוביים לקורונה. השחקנים שנדבקו נמצאים בארץ, אבל הם לא יצאו מהמלון בהתאם להנחיות.
מההתאחדות לכדורגל נמסר: "בעקבות תשובה חיובית הערב לקורונה לארבעה משחקני ז'לייזניצ'אר הבוסנית שאמורה לשחק מחר מול מכבי חיפה במוקדמות הליגה האירופית, עידכן מנכ״ל ההתאחדות לכדורגל רתם קמר בנושא את משרד הבריאות ואופ״א, זאת בהתאם לפרוטוקול המחייב. יש סבירות לא מבוטלת שהמשחק יידחה. כאשר תהיה החלטה בנושא נעדכן"
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
נגמרו הנסיונות. בכר
(צילום: עוז מועלם)

ברק בכר אמר במסיבת העיתונאים לפני המשחק: "מכבדים את היריבה שלנו. הם יחסרו שחקנים, שניים מהם שחקני הרכב משמעותיים ממה שלמדנו. אין לנו מה לזלזל, לא עשינו תוצאות מספיק טובות כמו שציפינו ואנחנו מודעים ליכולת שלנו", פתח המאמן. "מחר נגיע מפוקסים וביכולת הכי טובה שלנו, מאמין שנעשה משחק טוב".
באשר לנראות הפחות טובה של הקבוצה במשחקי גביע הטוטו, הוסיף: "מבחינתי זו הייתה הכנה, הכנה מאוד קצרה. זה היה הזמן שלי לעשות ניסויים ולתת לכולם את ההזדמנות, לחלק הלך טוב ולחלק פחות, אבל למדתי הרבה בחודש הזה. מחר זה כבר משחק רשמי, הנסיונות הפסיקו, מחר נגיע חדים כשאנחנו יודעים מה אנחנו רוצים". בכר גם נגע בקשר האישי שלו למכבי חיפה: "זה לא סוד שאהדתי את המועדון בשנים היפות שלו, ועכשיו כמאמן אני רוצה להחזיר אותו למקום הזה".
בכר התייחס לקפטן הקבוצה נטע לביא, שישב לצדו, ולעובדה שהקבוצה עדיין לא החתימה קשר אחורי שימלא את מקומו בזמן היעדרות - כפי שהיה בשני המשחקים האחרונים. :"נטע שחקן משמעותי ועשה עונה מצוינת. אני חושב שלכל עמדה צריך שיהיו שני שחקנים טובים, אנחנו עובדים על זה. זה שלא הבאנו עד עכשיו לא אומר שאנחנו לא מחפשים, אנחנו רוצים להביא שחקנים שבאמת ישדרגו אותנו. כשנטע לא שיחק מוחמד אבו פאני עשה עבודה טובה, ככה שגם בתפקיד הזה יש לנו אופציה טובה, אבל כמובן שרוצים להמשיך להתחזק. הסגל הנוכחי מספיק טוב כדי לעבור את המשחק מחר, וגם את משחק הליגה ביום ראשון מול הפועל חדרה".
2 צפייה בגלריה
רוקאביצה ולביא חוגגים
רוקאביצה ולביא חוגגים
עונה חדשה, דף חדש. לביא ורוקאביצה
(צילום: עוז מועלם)
הקפטן נטע לביא, הוסיף בסיום: "עברנו ולמדנו את הקבוצה היריבה. אנחנו מסתכלים כרגע קדימה, שואפים לעשות עונה טובה ונעשה הכל כדי שזה יקרה. רוצים להצליח כדי לשמח את הקהל למרות שהוא רחוק מאיתנו, זה מאוד מאכזב אבל זה מצב נתון שאין לנו איך לשנות. אנחנו יודעים כמה אנחנו חשובים לאוהדים, וגם הם לנו".
פורסם לראשונה: 18:17, 26.08.20