הפועל באר שבע המריאה הבוקר (שלישי) למחנה אימונים בפולין. 26 שחקנים טסו, ביניהם שני שחקני הרכש שחתמו אתמול, איתן טיבי ואריאל הרוש. גם ששת שחקני הרכש הנוספים שהצטרפו הקיץ - עומרי גלזר, איאד אבו עביד, אביב סולומון, רועי גורדנה, יוג'ין אנסה ואיתי שכטר יצאו למחנה.
בסגל של המאמן רוני לוי נכללים נכון לעכשיו שלושה זרים בלבד: הבלם מיגל ויטור והקשרים אלטון אקולטסה ויוג'ין אנסה. במועדון מקווים שעד לסיום המחנה תושלם הצטרפותו של דור מיכה ועוד שלושה זרים נוספים - מגן שמאלי, קשר אחורי וחלוץ.
4 צפייה בגלריה
איתן טיבי
איתן טיבי
איתן טיבי
(צילום: באדיבות הפועל ב"ש)
4 צפייה בגלריה
אריאל הרוש
אריאל הרוש
אריאל הרוש
(צילום: באדיבות הפועל ב"ש)
המגן השמאלי שעשוי הוא לנחות הוא קיקו, שחקנה של אומוניה ניקוסיה והקבוצה נמצאת עמו במשא ומתן. המגן בן ה-28, שרשם בעבר 13 הופעות במדי הנבחרת הצעירה של פורטוגל, שותף בשבעה משחקי ליגה בלבד בעונה שעברה במדי אלופת קפריסין, בהן כבש שער אחד. בנוסף הוא רשם גם שלוש הופעות בליגה האירופית. עונה קודם לכן, ב-2019/20, הוא שיחק גם כן באי השכן, באולימפיאקוס ניקוסיה, הוא שיחק ב-21 משחקים וכבש שני שערים.
בתחילת דרכו המקצועית שיחק בליגה הראשונה בפורטוגל בקבוצת ויטוריה סטובאל ולאחר מכן בליגה השנייה בארצו במדי אקדמיקו ויסאו ואף בליגה השלישית באנגליה, בפורט וייל. בבאר שבע מחפשים מגן שמאלי זר שיחליף את שון גולדברג שעבר למכבי חיפה ואישרו שקיקו הוא אחד השחקנים שהוצעו לקבוצה על ידי סוכנים והוא אכן מועמד להצטרף.
4 צפייה בגלריה
קיקו במדי נבחרת פורטוגל הצעירה
קיקו במדי נבחרת פורטוגל הצעירה
יצטרף לסגל של רוני לוי? קיקו ב-2013 במדי נבחרת פורטוגל הצעירה
(צילום: AP)
הבלם איתן רצון, שאחרי הצטרפותו של איתן טיבי לא נמצא בתוכניות המקצועיות לעונה הקרובה, לא המריא וצפוי לעזוב בהשאלה. בכל מקרה, נכון לעכשיו הוא לא כשיר עקב ניתוח שעבר ברגלו.
למחנה יצא גם השוער ניב אליאסי, ששיחק בעונה שעברה בקבוצת הנוער של עירוני רמת השרון ועשוי לשמש כשוער שלישי. מבין השחקנים הצעירים שבעונה שעברה הושאלו לקבוצות אחרות, רק הקשר עילאי טרוסא, ששיחק בעונה שעברה בהפועל עפולה, יצא למחנה אך לא ברור אם ייכלל בסגל לעונה הקרובה. ליתר השחקנים הצטרפו גם המגן השמאלי לירן כהן והקשר נתי אסקיאס, שסיימו גיל נוער. בסגל נכלל שחקן אחד בגיל הנוער, איליי מדמון.
4 צפייה בגלריה
רוני לוי באימון
רוני לוי באימון
מאמן הפועל באר שבע רוני לוי
(צילום: הרצל יוסף)
בשנים האחרונות קיימה הפועל באר שבע את מחנות האימונים שלה בפולין, אך תהיה זאת הפעם הראשונה בה היא תעשה זאת באתר הנופש "וינקובסקי" שליד העיר קיילצה. הקבוצה תשהה שם עד ה-8 ביולי ותקיים שלושה משחקי הכנה.
ביום שישי (18:00 שעון ישראל) תפגוש ב"ש את טרמליצה נצ'יצ'ה שעלתה מהליגה הפולנית השנייה לראשונה. ביום ראשון (19:00) היא תפגוש קבוצה פולנית נוספת ששיחקה בעונה שעברה בליגת המשנה הפולנית, רסוביה רשצ'וב, שסיימה את העונה במקום ה-16 מתוך 18 קבוצות. ביום רביעי הבא יתקיים משחק ההכנה האחרון במחנה נגד אלופת קפריסין אומוניה ניקוסיה.
פורסם לראשונה: 10:13, 29.06.21