האם וילי רוטנשטיינר צריך להישאר מאמן נבחרת ישראל? לפי מנור סולומון, התשובה היא ללא ספק "כן". הקשר הצעיר שכבש הערב (רביעי) את השער הראשון שלו במדים הלאומיים ב-0:1 על סקוטלנד, נשאל בסיום אם האוסטרי צריך להישאר וענה: "חד משמעית".
"אני חושב שמאז שווילי מונה למאמן אנחנו משחקים יותר טוב", אמר סולומון, "יש תהליך נכון בנבחרת. אני רק מחכה לבוא ולשחק בה. אני חושב שווילי רוטנשטיינר צריך להישאר, חד משמעית". הקשר הוסיף: "היה חשוב לנו להישאר בדרג ב'. אנחנו שייכים לרמות האלה. אני שמח מהשער שכבשתי. זה היה חשוב לי. אני מקווה שאבקיע יותר בנבחרת".
2 צפייה בגלריה
סולומון ורוטנשטיינר בסיום
סולומון ורוטנשטיינר בסיום
סולומון ורוטנשטיינר בסיום. הקשר רוצה שהמאמן ימשיך
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
מרציאנו מרוצה
מרציאנו מרוצה
גם מרציאנו מרוצה
(צילום: עוז מועלם)
וילי רוטנשטיינר אמר בסיום: "תוצאה טובה שלנו. השגנו את המטרה שלנו ואני גאה מאוד בשחקנים. מנור סולומון היה מצוין ויכול להתפתח להיות שחקן מצליח מאוד. אני חושב שהנבחרת התפתחה יפה. אנחנו יכולים להיות יותר טובים. אני חושב שבסך הכל התקדמנו. שיחקנו מול נבחרות יותר טובות מאיתנו, אי אפשר להגיד שלא התקדמנו.
כשנשאל על המשך דרכו בישראל, אמר המאמן הלאומי: "אדבר עם ההתאחדות על עתידי ואז נודיע לתקשורת. לכבוד יהיה לי להיות המנהל הטכני, זה תפקיד נהדר שהרבה אנשים היו שמחים למלא - כמו שהיה לי הכבוד להיות המאמן".