כפי שנחשף אתמול (שבת) ב-ynet, דור מיכה ועומר אצילי לא ימשיכו ככל הנראה במכבי ת"א. השניים לא קיבלו כל הודעה מהקבוצה, אבל לא ייצאו היום למחנה האימונים בירושלים ומבחינתם הם יהיו תחת הגדרה משפטית של הפרת חוזה. השחקנים מודעים להחלטה והשלימו עם עזיבתם.
"אף אחד פה לא נאיבי, יש פה ניתוק מוחלט בינם לבין המועדון", אמר אחד מחבריהם הקרובים במכבי ת"א. בשלב זה, כאמור, עדיין לא הגיע כל מסמך רשמי מהמועדון שמבהיר לשני השחקנים, המחזיקים בחוזים הגבוהים בקריית שלום (כחצי מיליון דולר נטו לעונה), שהם סיימו את דרכם בקבוצה.
2 צפייה בגלריה
דור מיכה
דור מיכה
דור מיכה. בדרך החוצה
(צילום: עוז מועלם)
בין הבעלים מיץ' גולדהאר לנציגי השחקנים קיים נתק טוטאלי והוא עצמו עדיין לא התבטא בעניין. כידוע, גם בפרקליטות עדיין לא התקבלה החלטה לגבי מיכה ואצילי בנוגע מעורבותם בפרשת הקטינות.
מאחורי הקלעים כבר מנסים למצוא עבור מיכה ואצילי קבוצות חלופיות, גם בחו"ל. השאלה הגדולה האם מועדונים גדולים בכדורגל הישראלי יסכימו לקלוט את השניים, אחרי שישוחררו. לפחות מבחינת אצילי העדיפות היא להישאר בארץ. במקביל, נציגיהם מתחילים לנסח את הפנייה לבוררות בטענה של הפרת חוזה וגם פגיעה תדמיתית לכאורה, מאחר שהמועדון לא מאפשר להם לחזור לאימונים. גם אם במכבי יחליטו לשחררם לאלתר ללא תמורה, יצטרך המועדון להתמודד עם דרישה להשלמת שכרם עם המעבר לקבוצה חדשה.
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
עומר אצילי. נתק עם גולדהאר
(צילום: עוז מועלם)
ביום שישי שברו השניים שתיקה ארוכה והעלו באופן יזום פוסטים ברשתות החברתיות, תוך שהם מביעים התנצלות, אבל לא בפני הנערות. מיכה כתב: "ישבתי בבית להבין איפה כשלתי בדרך. למרות שאני בסך הכל רווק בן 28 והייתי משוכנע שמדובר בבגירות בנות 18, הייתי צריך לנהוג בזהירות-יתר. מצטער אם היו כאלה שהתאכזבו ממעשיי".
אצילי כתב: "שגיתי ברמה המוסרית. דבר ראשון פגעתי בחשוב לי מכל, באשתי היקרה. אני מתנצל בפני כל אלו שאוהבים ומעריכים אותי ואשר איכזבתי אותם. המחירים ששילמתי ועוד אשלם הם גדולים, ובכל זאת אני חושב שאני לא אמור להיתלות על עץ או להפסיק לעבוד כי שגיתי. שילמתי מחיר אישי, ציבורי, נפשי וכלכלי, וברור לי שגם אמשיך לשלם מחיר כבד בעתיד".
מכבי ת"א תצא היום כאמור למחנה האימונים בירושלים שיימשך עד ליום שישי ומי שיעביר אותו יהיה המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, פטריק ואן לוון, מאחר שטרם מונה מאמן. אחת האופציות שהועלתה, מאמנה של פנאתינייקוס, היווני גיורגוס דוניס, התייחס לאפשרות שימונה: "סיימתי את העונה ביוון וקיבלתי מספר הצעות. בוא נראה מה יהיה בימים הקרובים, עוד לא החלטתי מה לעשות". שמו של אקס הופנהיים אלפרד שרודר עלה כמועמד.