בזכות העונה הטובה של ג'וש כהן מכבי חיפה נמצאת מרחק נגיעה מזכייה ראשונה באליפות מזה עשור. בצהריים (שבת) הודיעה מינהלת הליגות כי השוער נבחר לשחקן העונה. כהן נבחר על ידי האוהדים ופאנל שחקני עבר בו נכללו ניר לוין, יעקב הילל, עודד מכנס, מיכאל זנדברג, אורי אוזן וגם אושרת עיני.
בחיפה יש לחץ גדול לקראת המשחק האחרון של העונה מחר (20:30) מול הפועל באר שבע בסמי עופר, משחק שיכריע את גורל האליפות. בחיפה מבינים היטב כי אסור להם לפשל וכי הם חייבים לנצח או לסיים בתיקו ולזכות בתואר, ולא רוצים להיות תלויים בתוצאה של מכבי ת"א מול ק"ש.
2 צפייה בגלריה
ג'וש כהן הודף פנדל
ג'וש כהן הודף פנדל
ג'וש כהן הודף פנדל
(צילום: אורן אהרוני)
"זה רגע האמת של כולנו, המשחק הכי חשוב של המועדון הזה בעשור האחרון. עברנו עונה ארוכה ומצוינת ואנחנו צריכים לעשות את זה ולהביא שמחה גדולה לקהל", אמר שחקן בקבוצה.
אחרי שחיפה ספגה מול ק"ש בתוספת הזמן, בקבוצה מקווים להכריע את המשחק בשלב מוקדם ולא להיגרר לדקות הסיום, דבר שעלול לגרום ללחץ בקרב השחקנים. יממה לאחר התיקו מול ק"ש השחקנים היו נראים שבורים, אך הצוות המנטלי של הירוקים דאג לשנות את האווירה, להחזיר את האמונה והמוטיבציה ולהבהיר לשחקנים שהכל ברגליים שלהם, כשזכייה באליפות מול 30 אלף אוהדים ירוקים בבית תהיה מתוקה יותר.
2 צפייה בגלריה
גודסוויי דוניו
גודסוויי דוניו
דוניו
(צילום: עוז מועלם)
בכר יחסר את בוגדן פלאניץ' (פצוע) ואת הקפטן נטע לביא (צהובים), ומי שיפתחו הם רמי גרשון לצדו של עופרי ארד בהגנה, ומוחמד אבו פאני וחוסה רודריגס בקישור האחורי. התלבטות אחת קיימת למאמן בנוגע להתקפה בין ניקיטה רוקאביצה שפתח מול ק"ש והיה חלש לבין דוניו שנכנס כמחליף, כבש והיה נהדר.
"כולנו יודעים את חשיבות המשחק", אמר בכר. "המועדון חיכה הרבה שנים לרגעים האלה. אין לי ספק שיחד עם הקהל האדיר שתומך בנו כל השנה נהיה יחידה אחת ונעשה הכל כדי להשיג את המטרה".
העובדה שדוניו נראה שבור אחרי התיקו בק"ש גרמה לאוהדים ולאנשי המועדון להבין עד כמה החלוץ נקשר לקבוצה. ההחלטה לגבי עתידו תתקבל מיד עם סיום העונה.
30 אלף אוהדים ימלאו את סמי עופר כאשר כל הכרטיסים נחטפו מבעוד מועד. הקהל הירוק מכין תפאורה שלא זכורה בסמי עופר על מנת להטריף את השחקנים.
פורסם לראשונה: 11:01, 29.05.21