במינהלת הליגות תדרכו את בעלי הקבוצות בליגות המקצועניות להמתין לפחות עד מחר (חמישי) לפני ביצוע מהלכים חד צדדיים מבחינתם. החשש הוא כמובן כי אם לא יחזרו האימונים, שחקנים יוצאו לסבב שני של חל"ת.
בזמן שבחלק מקבוצות הליגה הלאומית כבר הוצאו שחקנים לחל"ת, יו"ר המינהלת ארז כלפון ביקש מראשי המועדונים בליגת העל להמתין עם מהלכים כאלו שיפגעו בחידוש הליגה.
2 צפייה בגלריה
אצטדיון בלומפילד
אצטדיון בלומפילד
יציעים ריקים עד סיום העונה? אצטדיון בלומפילד
(צילום: עוז מועלם)
המטרה של כלפון היא לקבל עדכון ממשרד הבריאות בנוגע לחזרה לאימונים. בזמן שישנה אופטימיות מצד מנכ"ל המינהלת, ניקולס לב, על חידוש האימונים בפורמט ללא מגע בשלב ראשוני כבר ביום ראשון, ישנם גורמים פסימיים יותר שמדברים במקרה הטוב על חזרה לאימונים אחרי סוכות.
בעלי המועדונים עדיין לא יודעים כיצד לנהוג עם השחקנים שלהם, מאחר ולא מוזרמות אליהם הכנסות. רשת הביטחון עדיין לא אושרה ובכל מקרה כל עוד אין משחקים, הם לא מקבלים הקצבות מהטוטו ומזכייניות השידור.
2 צפייה בגלריה
ארז כלפון
ארז כלפון
מחכה לעדכון ממשרד הבריאות. כלפון
(צילום: עוז מועלם)
בשיחות שקיימו אנשי משרד הבריאות עם המינהלת - הנחת העבודה שלהם כי קהל לא ישוב השנה למגרשים. מראש סומן כי עד ינואר לא יהיה סיכוי להכניס קהל לאצטדיונים, אולם בשל העלייה הרבה בתחלואה וביטול הצופים גם בליגות אחרות (הולנד לדוגמא) נראה כי העונה הנוכחית תתקיים לעיני יציעים ריקים.
עוד אלמנט שבמינהלת צריכים לקבל החלטה לגביו הוא נושא הנחתת הזרים במהלך הסגר. מתברר כי למעט שתי פניות נקודתיות למשנה למנכ"ל המינהלת, ניר ינקלביץ', נראה כי חלק מהבעלים הרימו דגל לבן. מתוך הבנה כי הם עומדים בפני עוד עונה מורכבת בשל הקורונה.