בשורת הסיכום של חאתם אלחמיד בהפועל באר שבע, שהגיעה דקות ספורות לאחר ניצחון הקבוצה 0:1 על הפועל כפר סבא, גרמה לשמחה גדולה בקרב אוהדי הקבוצה. אחרי זמן רב מאוד, סוף סוף נענו התקוות שלהם שאלונה ברקת תחזור להשקיע סכומי כסף גדולים במועדון כדי להפוך לשחקן מרכזי בחלון ההעברות, כזה שמסוגל להילחם על כל כדורגלן ישראלי בכיר.
בב"ש מבינים שיעברו בין עשרה ימים לשבועיים עד שאלחמיד יוכל לנחות בארץ להשלים תקופת בידוד ולהיות זמין לשרת את המועדון, אך לאחר מכן מצפים ממנו להשתלבות מהירה בקבוצה שאותה עזב לפני פחות משנתיים. שחקן ההגנה אמור להיות המשתכר הבכיר בקבוצה והוא צפוי לייצב את ההגנה לצידו של מיגל ויטור, שעדיין לא ברור אם יישאר בקבוצה גם בעונה הבאה.
3 צפייה בגלריה
חאתם אלחמיד
חאתם אלחמיד
חאתם אלחמיד בקדנציה הקודמת בבאר שבע
(צילום: ראובן שוורץ)
החדשות שהגיעו בהמשך בדבר הצטרפותו הצפויה של דור מיכה הרימו עוד יותר את הציפיות. רק לפני כחודש קבעה ברקת נחרצות בפני עיתונאים שמיכה לא יגיע לב"ש, אך עזיבת אבוקסיס גרמה לה לשנות את דעתה.
עוד לפני שהושג הסיכום עם מיכה, ב"ש שקלה גם את האפשרות להחזיר את מאור בוזגלו. מי שמוגדר כסוג של אקס מיתולוגי ושיחק בקבוצה ארבע שנים מוצלחות מאוד מבחינה מקצועית, שכללו זכייה בשתי אליפויות, עזב בטונים צורמים. לשחקן ברור שמבחינה מקצועית מעמדו יהיה שונה בהרבה, והוא מגיע כשחקן משלים. בכל מקרה בוזגלו סיים את דרכו בב"ש כשהוא מסוכסך עם מאור מליקסון, היום עוזר המאמן (ומי שעמד אתמול על הקווים), והשניים יצטרכו ליישר את ההדורים ביניהם.
3 צפייה בגלריה
בוזגלו. יצטרך ליישר את ההדורים עם מליקסון
בוזגלו. יצטרך ליישר את ההדורים עם מליקסון
בוזגלו. יצטרך ליישר את ההדורים עם מליקסון
(צילום: ישראל יוסף)
מליקסון ניהל את המשחק אתמול בשל הרחקתו של אליניב ברדה שישב במרומי היציע. במועדון מקווים שברדה יסכים לבקשתה של אלונה ברקת לאמן את הקבוצה עד לתום העונה, או לחילופין עד שתמצא את המאמן הקבוע המתאים לקבוצה. עד אתמול ברדה נטה לסרב לבקשה, אך לא מן הנמנע שהניצחון אתמול והחיזוק יגרמו לו לשנות את דעתו.
לואי טהא שנפצע אתמול ייבדק. הבלם איתן רצון, שהצטרף בקיץ מהפועל עכו ערך הופעת בכורה כשעלה במקומו. במהלך סוף השבוע נפרדה הקבוצה מבלם אחר, שיר צדק, שסיים את דרכו בקבוצה לאחר חמש וחצי עונות בהן עבר תהפוכות רבות וחתם במכבי נתניה.
בצל אירועי אבוקסיס וחזרת ברקת לפעילות, ההחלטה הסופית על עזיבתו של המנכ"ל אסי רחמים בסיום העונה די נעלמה מתחת לרדאר. מדובר במהלך די דרמטי, שכן רחמים היה עבור הפועל ב"ש בע בעשר וחצי השנים האחרונות הרבה יותר ממנכ"ל. למעשה, הוא שימש כנציג האותנטי המקומי היחיד בהנהלת המועדון הבכירה שמורכבת מאנשי ניהול ממרכז הארץ. כמו כן, הוא היחיד שצמח מתוך המועדון ובתקופת ברקת עשה את המעבר מקפטן וסמל כשוער הקבוצה, לתקופה קצרה כמאמן שוערים ולאחר מכן כמנכ"ל המועדון. לפניו ברקת מינתה שלושה מנכ"לים שונים שעזבו אחרי תקופות קצרות מאוד, בעוד רחמים נשאר במועדון לקדנציה ארוכה הרבה מעבר למצופה. רחמים ידע במקרים רבים לחבר את הלך הרוח בקרב אוהדי הקבוצה והעיר אל המועדון.
3 צפייה בגלריה
אסי רחמים
אסי רחמים
אסי רחמים. הפעם העזיבה סופית
(צילום: אבי רוקח)
בשבוע שעבר הוא הודיע לברקת שהחליט באופן סופי לסיים את דרכו במועדון. רחמים סירב לפרט את הסיבות לעזיבתו, אך ברקע קיימות שמועות על כך שבשנה האחרונה הוא לא קיבל מברקת גיבוי על מספר החלטות שניסה להוביל, וביניהן למנות את אבוקסיס למאמן הקבוצה גם לעונה הבאה.