ז'וזואה הורחק משלושה משחקים בפועל לאחר שחתם היום (רביעי) על עסקת טיעון בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. בהפועל באר שבע דרשו הרחקה משני משחקים ושניים על תנאי, אך הדיין לא הסכים והוחלט לבסוף על עונש קשה יותר. הפורטוגלי גם ספג הרחקה על תנאי לארבעה משחקים. עסקת הטיעון הנרקמת פורסמה לראשונה ב-ynet.
הצרות של ז'וזואה:
לפי דו"ח השיפוט החמור שהוגש, הפורטוגלי קילל ואיים על השופטים ("אבוא לבית שלך ואהרוג אותך") לאחר הרחקתו מול עירוני קריית שמונה (2:2).
2 צפייה בגלריה
ז'וזואה אחרי ההרחקה
ז'וזואה אחרי ההרחקה
ז'וזואה אחרי ההרחקה
(צילום: עוז מועלם)
ז'וזואה, שכבר הורחק לא מזמן לארבעה משחקים בשל פרשת היריקה עם אבי ריקן ממכבי תל אביב, יחמיץ את המשחקים הנותרים בעונה הסדירה (מכבי פתח תקווה ובני יהודה), וכן את המשחק הראשון בפלייאוף.
ז'וזואה הואשם על-ידי בית הדין בהתנהגות בלתי הולמת ונכתב כי "מדובר באמירות קשות ולא ברור למה התובע דרש להעמידו לדין על סעיף של התנהגות בלתי הולמת בלבד. אציין כי לולא הסדר הטיעון ייתכן שהיה צריך להחמיר את סעיף האישום".
2 צפייה בגלריה
החלטת בית הדין בנוגע לז'וזוזאה
החלטת בית הדין בנוגע לז'וזוזאה
החלטת בית הדין בנוגע לז'וזואה
"באשר לעונש המבוקש על-ידי באר שבע, אין הלימה בין חומרת הדברים אשר נאמרו יותר מפעם אחת לבין העונש המבוקש (הרחקה משני משחקים ושניים על תנאי)", נכתב בהחלטה. "השחקן הביע חרטה על הדברים בסמוך לאחר מכן וכי העבירות הן תולדה של נסיבות אישיות מורכבות אשר מחמת צנעת הפרט ולפי סיכום בין הצדדים אמנע מלפרסמן".
גם חאתם אל-חמיד עמד לדין בגין התנהגות בלתי הולמת והורחק לשני משחקים בתוספת קנס של 1,000 שקל. כזכור, הבלם הורחק לאחר המשחק מול הפועל ת"א כשבא בטענות לשופטים על פסילת השער ואמר על פי הדו"ח: "תתביישו לכם, בושה של שיפוט".
פורסם לראשונה: 10:27, 10.03.21