מכבי ת"א תחל מחר (שלישי, 20:30) את העונה האירופית כשתתארח אצל סטיאווה בוקרשט למשחק הראשון מבין שניים בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. יממה לפני המפגש מול אלופת רומניה קיימה היום הקבוצה מסיבת העיתונאים, במהלכה התייחס המאמן ז'רקו לאזטיץ' למשימה שמצפה לשחקניו.
"אני שמח להתכונן למשחק במוקדמות ליגת האלופות, מול יריבה עם כזו היסטוריה עשירה", אמר לאזטיץ' בתחילת דבריו. על השחקנים שנמצאים עם הנבחרת האולימפית: "אנחנו לא חושבים על מי שלא איתנו, אנחנו מכירים את המצב ומאחלים להם בהצלחה. אנחנו פה והשחקנים שלי עשו עבודה קשה בשבועות האחרונים, אנחנו מוכנים. ממה שראיתי באימונים ומאיך שהשחקנים נראים ניתן את הטוב ביותר שלנו".
1 צפייה בגלריה
ז'רקו לאזטיץ'
ז'רקו לאזטיץ'
"לא חושבים על מי שלא איתנו". לאזטיץ'
(צילום: עוז מועלם)
על הזמינות של מילסון, שהצטרף לקבוצה רק לאחרונה לאחר שבחר להיעדר ממחנה האימונים: "מילסון פה איתנו, הוא בסגל. המצב הוא שהוא עם הקבוצה ומחר נראה". על ההתמודדות עם המצב הפיזי בתחילת עונה אמר: "אנחנו מוכנים ב-100 אחוז בראש וזה מה שהכי חשוב. פיזית נראה, אבל אם נהיה מאורגנים ונשלוט זה יראה שאנחנו מוכנים גם פיזית. אם לא ניראה כמו קבוצה אז ניראה כאילו אנחנו לא מוכנים. אחרי ארבעה שבועות ביחד אני בטוח שנראה רמה טובה, נראה למשך כמה דקות, וננסה לשלוט במשחק".
כשהתבקש להגיב על דברים שנאמרו על מכבי ברומניה ענה: "אני יכול להגיד שהכדורגל לא צפוי ואם מישהו יודע מה יהיה אז אין מה לשחק את המשחק. אנחנו נשחק את המשחק שלנו, אני לא פה כדי להגיב אלא כדי לדבר על כדורגל. אנחנו מכבדים מאוד את סטיאווה והמאמן שלה, אבל אנחנו ננסה לנצח במשחק. אנחנו לא יודעים מה יקרה אבל אנחנו ננסה".
לסיום התייחס להתרשמותו מהיריבה: "היא נראית טוב, בעיקר נגד וירטוס. בליגה היו הרבה רוטציות ואני בטוח שהם מתכוננים למשחק מולנו. המטרה שלהם היא להגיע לליגת האלופות, ראינו את המשחקים שלהם וראינו שזו קבוצה טובה ומאורגנת עם איכות ושחקנים מסוכנים. ראינו גם דברים שנרצה להשתמש בהם לטובתנו אבל נראה את זה במשחק".
המראת המשלחת הישראלית לאולימפיאדת פרי
(צילום: באדיבות הוועד האולימפי הישראלי)