שחקן הכנף של מכבי חיפה, מאוויס צ'יבוטה, סיכם עקרונית בהפועל ת"א. אתמול פורסם ב-ynet כי בין הצדדים החלו מגעים ראשוניים, עתה מתברר כי במהלך השעות האחרונות הייתה התקדמות משמעותית שהובילה לסיכום העקרוני.
צ'יבוטה מרוויח במכבי חיפה 280 אלף אירו לעונה ונרכש על ידה מלודוגורץ במיליון אירו, אולם כעת הוא אמור לעבור ללא תמורה להפועל ת"א, אחרי שהובהר לו כי הוא לא בתוכניות המקצועיות של האלופה. הפועל תשלם את שכרו, שאמור להיות נמוך יותר ממה שהרוויח בחיפה.
1 צפייה בגלריה
מאוויס צ'יבוטה שחקן מכבי חיפה
מאוויס צ'יבוטה שחקן מכבי חיפה
מאוויס צ'יבוטה. עובר מירוק לאדום
(צילום: עוז מועלם)
מנהל מחלקת הכדורגל של הפועל ת"א חן סול הבין כי הוא חייב לתגבר את החלק ההתקפי ולכן החליט ללכת על צ'יבוטה. בין הצדדים נותרו פרטים אחרונים לסיכום, מה שיהפוך את החלוץ לשחקנה החדש של הפועל ת"א.
צ'יבוטה (27) הגיע למכבי חיפה מלודוגורץ הבולגרית באמצע עונת 2021/22 תמורת מיליון אירו, הוא ערך 49 הופעות במדי הקבוצה, כבש שלושה שערים, בישל ארבעה ולקח חלק בשתי אליפויות. אולם כאמור, העונה הוא לא בתוכניות של הירוקים וכעת ינסה לחזור לעצמו בהפועל ת"א המתחדשת.
צ'יבוטה הוחתם בשנת 2015 במכבי ת"א, ממנה הושאל להפועל כפר סבא (2015-207) ולאחר מכן לבני יהודה בעונת 2017/18. עונה לאחר מכן שוב שיחק בבני יהודה, עמה העפיל לפלייאוף העליון ואף זכה איתה בגביע המדינה הרביעי בתולדותיה. ב-2019 נרכש על ידי לודוגורץ, ממנה כאמור, עבר למכבי חיפה לאחר שלוש שנים.