בית"ר ירושלים סיכמה עם השוער הקמרוני סימון אומוסולה (24), שמשחק בליגה הקונגולזית, כך נודע לראשונה ל-ynet ספורט.
סוכנו רפי אפשטיין הבהיר כי השוער ינחת כבר מחר (שישי) בארץ, זאת אחרי שהשוער שמתנשא לגובה של 1.89 מ' הסכים להגיע להתרשמות של חמישה ימים בבית וגן. השוער הקמרוני סיכם את תנאיו במועדון ובמידה שאכן ירשים, הוא צפוי לחתום. הצוות המקצועי בבית"ר סימן אותו בעקבות היכולת הגבוהה שהציג לאחרונה ולכן החליטו להנחיתו.
1 צפייה בגלריה
סימון אומוסולה שוער נבחרת קמרון
סימון אומוסולה שוער נבחרת קמרון
יגיע לירושלים. אומוסולה
(צילום: רויטרס)
אומוסולה, שמשחק בליגה הקונגולזית, רשם הופעה אחת לפני שלוש שנים נגד זמביה בנבחרת קמרון, ושיחק שלושה משחקים בנבחרת קמרון עד גיל 23. הסוכן אפשטיין אף הבהיר לאנשי המועדון כי השוער מוכן לשחק במשחק הדירוג בגביע הטוטו ברביעי הקרוב נגד קריית שמונה, אולם במועדון בחנו את האפשרות והובהר כי לא יוכל. במידה שירשים עד רביעי, אומוסולה יחתום על החוזה.
מי שממתין להתפתחות החדשה במועדון, הוא שוער נבחרת ליטא וז'לגיריס קובנה, אדווינאס גרטמונואס שתחילה לא רצה להגיע, ובמקביל בבית"ר שוחחו עם שוערים ליטאים ששיחקו בארץ שלא המליצו לקחת אותו בשל יכולתו המקצועית. אולם אם אומוסולה לא יחתום בסופו של דבר, יחזרו לאופציה הליטאית.
לאחר הידיעה ב-ynet ספורט, אישרו בבית"ר ירושלים את הדברים ומסרו כי "השוער סימון אומוסולה, בן ה24 מקמרון, יגיע מחר בערב לישראל לערוך התרשמות של מספר ימים במועדון. יצטרף לאימוני הקבוצה ביום הראשון".