מכבי חיפה לא הצליחה למצוא חלוץ שיחליף את פרנצדי פיירו עד לנעילת חלון ההעברות, וכעת שחקני החוד הטבעיים היחידים בסגל של סגנית האלופה הם דין דוד ועומר דהן, מלך שערי ליגת העל לנוער בעונה שעברה. אבל הירוקים עדיין יכולים לצרף חלוץ ללא קבוצה שיגיע כשחקן חופשי, והיום דווח בקפריסין כי נעשתה פנייה לאקס מנצ'סטר סיטי סטבן יובטיץ', שסיים את חוזהו באולימפיאקוס בתום העונה הקודמת.
לפי הדיווח, גם קבוצה ירוקה אחרת, אומוניה ניקוסיה המקומית - קבוצתו של עומר אצילי - מעוניינת בחלוץ המונטנגרי בן ה-34 ואף מנהלת איתו מגעים, כש"במקביל מכבי חיפה במרדף אחריו והגישה לו הצעה, כמו גם אולימפיאקוס. הוא עדיין לא הגיב בחיוב לאף הצעה ולא רוצה לשחק בישראל, שם מתחוללת מלחמה. הוא מעדיף להמשיך את הקריירה ביוון ולא בקפריסין". בדיווח הדגישו שאולימפיאקוס לא הגישה הצעה לשחקן, והוא זה שהציע את עצמו.
1 צפייה בגלריה
סטבן יובטיץ'
סטבן יובטיץ'
כבש בעונה שעברה מול מכבי ת"א. יובטיץ'
(צילום: Ahmad Mora/Getty Images)
יובטיץ', מלך שערי נבחרת מונטנגרו בכל הזמנים (36 כיבושים ב-78 הופעות), היה בעונה שעברה בעיקר שחקן ספסל באולימפיאקוס, ותרם שמונה שערים וארבעה בישולים ב-34 הופעות בכל המסגרות, כולל שער ב-1:6 על מכבי ת"א בגומלין שמינית גמר הקונפרנס-ליג.
לפני שהצטרף לאימפריה היוונית בקיץ 2023 הוא רשם קריירה מפוארת שכללה לצד מנצ'סטר סיטי גם בין היתר את פיורנטינה, אינטר, סביליה, מונאקו והרטה ברלין. במדי סיטי הוא כבש 11 שערים ב-44 הופעות והיה חלק מהאליפות בעונת 2013/14.