במכבי תל אביב מתכוננים לקראת מספר שינויים בסגל הקבוצה במהלך חלון ההעברות בינואר, כאשר מספר שחקנים ישוחררו ובמקביל יגיעו שחקנים חדשים.
על הפרק נמצאים שחקנים שיעזבו בהשאלות או כאלו שלקראת סיום חוזה כמו ניק בלקמן, שעשויים להשתחרר כבר עתה. מי שמיועדים לעזוב את המועדון הם בן ביטון, שעשוי לעבור להפועל ת"א, כמו גם מתן בלטקסה, אדוארדו גררו ומתן חוזז שממעטים לשחק.
3 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
בדרך לשינויים בסגל. פטריק ואן לוון
(צילום: עוז מועלם)
מי שניהל עד כה את בניית השחרורים בחלון ההעברות הקרוב היה פטריק ואן לוון, שבין היתר ניהל את המגעים מול הפועל ת"א בנוגע לאפשרות העברת זכויות שחקנים כמו רז שלמה ומנגד שליחת שחקנים בכיוון ההפוך, אולם מאחר שהוא ירד לקווים ייתכן כי ברק יצחקי יהיה זה שינהל את הסיפור.
מי שצפוי להצטרף (או יותר נכון לחזור) למכבי הוא המגן הפורטוגלי שעזב בקיץ האחרון לאפואל ניקוסיה, אנדרה ז'ראלדש לאחר ששוחרר מקבוצתו בהחלטה משותפת. למגן הימני יש הצעות מהצהובים וממכבי חיפה אך הוא בחר לשוב לאקסית וצפוי לנחות כבר מחר בארץ כדי לחתום.
כרגע לפחות טרם נעשתה פניה לערן זהבי, שאמור לחזור לסגל של פ.ס.וו איינדהובן לקראת משחק העונה בליגה ההולנדית בראשון הקרוב מול איאקס אחרי תקופת היעדרות ממושכת שכללה פציעה ופגרת חורף. יחד עם זאת ייתכן כי במכבי יחליטו בכל זאת לפנות לזהבי בהמשך.
3 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב הפועל רעננה
מכבי תל אביב הפועל רעננה
צפוי לשוב. ז'ראלדש
(צילום: עוז מועלם)
הניצחון אמש נגד מכבי פ"ת, השלישי ברציפות תחת ואן לוון, שוב ללא ספיגה, קירב אותה לפער שמונה נקודות ממכבי חיפה. אולם למרות הניצחון, המשחק ההגנתי היה פחות טוב ורק החמצות רבות של ליאל עבדה מנעו מהקבוצה של גיא לוזון לכבוש.
במכבי יבחנו את מצבו של דן גלזר, שנפצע ברגלו והוחלף במחצית לקראת המשחק מול בני יהודה מחרתיים. אם לא יהיה כשיר, מבקיע שער הנצחון עדן קארצב עשוי לקבל את הקרדיט בהרכב.
3 צפייה בגלריה
קארצב חוגג
קארצב חוגג
בתמונת ההרכב. קארצב חוגג
(צילום: ראובן שוורץ)
"שמחים על הניצחון, מקדישים אותו לשרן ייני ואבא שלו ז"ל, אנחנו אוהבים ותומכים בו ומחכים שיחזור אלינו", אמר קארצב בסיום. "עברנו משחק קשה מאוד, מרוצה מהתוצאה והדרך, וכל הכבוד למכבי פ"ת שהיא קבוצה אינטנסיבית וטובה".
על ההזדמנות שלקח: "אפשר להגיד שתמיד אתן את המאה אחוז בכל משחק, תמיד אהיה שם. שמח על השער שלנו, יש לנו פה שחקנים פצועים שלא רואים בעיניים, עושים מה שצריך כדי להיות שם. אני תמיד אומר לעצמי תתאמן קשה, תקבל הזדמנות ותיקח אותה בשתי ידיים".