מכבי חיפה סיימה את העונה הסדירה בפסגת הטבלה לראשונה מזה עשור (2011), אז גם זכתה באליפות האחרונה שלה. הירוקים הגיעו למחזור הנעילה לפני הפלייאוף מהמקום השני וחזרו למקום הראשון אותו איישו תקופה ארוכה אחרי שניצחו 0:2 את מכבי נתניה, לפני שמכבי תל אביב סיימה בתיקו 1:1 עם הפועל תל אביב בדרבי.
משמעות הדבר היא שאת משחק העונה הראשון מול הצהובים במסגרת המחזור השני של הפלייאוף יארחו הירוקים בסמי עופר. בעקבות זאת שוררת שביעות רצון במועדון לפני היציאה לפגרת הנבחרת.
1 צפייה בגלריה
שחקני חיפה חוגגים
שחקני חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה
(צילום: ראובן כהן)
"תמיד כיף להיות ראשונים למרות שיש לנו מעכשיו 10 מחזורים שכל אחד מהם הוא גמר גביע לכל דבר", אמר שחקן בקבוצה. "ככה בדיוק קיווינו ורצינו לסיים את העונה, מעכשיו אסור לנו למעוד".
את מרבית התשבוחות קיבל ניקיטה רוקאביצה, שכבש ובישל. גם עומר אצילי, שהוסיף בישול אחרי הצמד מול מכבי פתח תקווה בגביע המדינה, המשיך בקו ההתקדמות. בוגדן פלאניץ' הוכיח פעם נוספת את יעילותו ובחיפה מרוצים ממנו.
המאכזב לעומת זאת היה צ'ארון שרי, שנראה עצבני והוחלף אחרי שהציג יכולת חלשה. במועדון שיבחו את בכר ואת תצוגת העידוד של 5,000 האוהדים, שהעניקו אווירה ביתית. כעת מקווים בחיפה שעד למשחק העונה מול מכבי תל אביב יותר להכניס לאצטדיונים כמות גדולה יותר של קהל.