אליניב ברדה מדבר לקראת מכבי ת"א
(באדיבות ONE)
ה-2:2 מול ויאריאל כבר זיכרון רחוק והפועל באר-שבע מתרכזת במשחק הקרוב והחשוב מבחינתה - מחר (שני, 20:30) בטוטו-טרנר מול מכבי ת"א בליגת העל. הפסד וסיפור האליפות כנראה מסתיים כבר עכשיו, ניצחון והיא חזק במרוץ.
"אני לא חושב שאנחנו פצועים או חבולים, אלא באים אחרי משחק שנתן לנו המון כוח", סיפר מאמן באר-שבע, אליניב ברדה. "אנחנו מגיעים למשחק קשה. מי שמשחק חייב להוכיח את עצמו ולקחת את ההזדמנות. אני אוהב את השחקנים והסגל וזה הכי חשוב".
2 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
"אנחנו לא פצועים או חבולים". ברדה
(צילום: הרצל יוסף)
על העובדה שבאר-שבע עם ניצחון ביתי בודד העונה בחמישה משחקים, אמר ברדה: "טרנר מבחינתי צריך לחזור להיות מבצר, נשחק מול מי שכבשה הכי הרבה וספגה הכי מעט בליגה, אבל בכדורגל הכל אפשרי. זה משחק חשוב ואנחנו באים אחרי הופעה טובה, מקווה שנעשה את זה". ברדה המשיך: "כל משחק הוא חשוב, רוצים לנצח בכל משחק ובטח בבית".
2 צפייה בגלריה
שחקן הפועל באר-שבע תומר חמד עם שגיב יחזקאל, תומר יוספי
שחקן הפועל באר-שבע תומר חמד עם שגיב יחזקאל, תומר יוספי
יחגגו גם מול מכבי ת"א? שחקני באר-שבע
(צילום: דניאל כהן)
השוער עומרי גלזר דיבר גם הוא במסיבת העיתונאים: "מכבי ת”א מאוד איכותית, אני צריך לעשות את התפקיד שלי. נבוא מוכנים, מקווים לצאת עם הניצחון. זה נכון שלא עשינו את העבודה עד עכשיו בטרנר, אבל זה אצטדיון מאוד ביתי. בטוחים שהקהל יעשה תצוגה מדהימה ונצטרך להחזיר לו על המגרש".
גלזר סיכם: "לא סופרים אותנו? זה לא רק השנה, גם בשנה שעברה, אבל זה לא מעניין אותנו. באים לעשות את העבודה על המגרש. בשנה שעברה לקחנו גביע וסיימנו במקום השני".