רפואה וקצפולסקי מדברים לקראת נס ציונה
(באדיבות one)
אחרי ההפסד 3:2 להפועל באר שבע במחזור שעבר, תצא הפועל ת"א למשחק חוץ מול סקציה נס ציונה (שבת, 18:00), במשחק שיפתח את המחזור החמישי בליגת העל. קובי רפואה, מאמן הקבוצה, ערך היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק בה התייחס לפרשה סביב אנטואן קונטה, שחקן ההגנה של הקבוצה החשוד בתקיפת זוגתו בתל אביב.
"דיברנו גם עם השחקן וגם עם חברה שלו", אמר רפואה, "מבחינתנו הפועל תיתן את כל הגב עד שלא יוכח אחרת. הוא גם שוחרר לאימונים וגם בראשון הוא ישתחרר ממעצר הבית ויוכל לטוס למשחקי הנבחרת, הוא מצוין להפועל ועד שלא יוכח אחרת המועדון ייתן לו גב. הוא מקצוען ברמות הכי גבוהות, הוא יגיע לאימון, נדבר איתו ונסדר את כל העניין. לא חושש משום דבר, לרוב השחקנים הגדולים בעולם תמיד יש פרשיות כאלה ואחרות, ברגע שהפועל והמשטרה בדקו את כל העניין, מבחינתנו נעמוד מאחוריו. הפרשה הסתיימה”.
2 צפייה בגלריה
קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב
קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב
"דיברנו גם עם השחקן וגם עם חברה שלו". רפואה
(צילום: יאיר שגיא)
2 צפייה בגלריה
אנטואן קונטה שחקן הפועל ת"א
אנטואן קונטה שחקן הפועל ת"א
מקבל גב מקבוצתו. קונטה
(צילום: עוז מועלם)
קונטה נחקר ביום שני בעקבות תלונות השכנים, שטענו שתקף את זוגתו בדירתו. עם זאת, היא טענה במשטרה כי רק התווכחו, ושלא הייתה אלימות בתקרית. בית משפט השלום בתל אביב קיבל אמש את ערעורו של השחקן, והתיר לו לצאת ממעצר הבית לצורך אימון - בפיקוח של עוזר המאמן סלים טועמה. בעקבות ההחלטה, הוא השתתף אמש באימון ראשון מאז התקרית. לקונטה הותר גם לצאת למשחקים בחו"ל בין 18 בספטמבר ל-29 בספטמבר.
בחוזה של קונטה ישנם סעיפי משמעת המאפשרים להפועל ת"א לשחרר אותו לאלתר, אך היא לא מתכוונת להעניש אותו, אלא אם כן יוגש נגדו כתב אישום. ההחלטה במועדון כי הבלם ימשיך להגיע לאימוני הקבוצה. יתרה מכך, קונטה יהיה חלק מהסגל של הקבוצה במשחק בשבת נגד סקציה נס-ציונה.למחרת ימריא קונט למשחקי נבחרתו, גיניאה, לאחר שצו עיכוב יציאה מהארץ הוסר ממנו.