מכבי חיפה השלימה היום (ראשון) את רכישתו של איתן אזולאי ממכבי נתניה, שתקבל במסגרת העסקה גם את מאור לוי. הקשר בן ה-22, שהוא קפטן הנבחרת האולימפית שתשחק באולימפיאדה, חתם לארבע שנים בסגנית האלופה ויצטרף אליה אחרי הטורניר האולימפי שייפתח ב-24 ביולי.
לאחר החתימה אמר אזולאי: "זו התרגשות גדולה. כל מי שמשחק בישראל יודע עד כמה המועדון הזה הכי גדול בארץ. האווירה פה בסמי מטורפת ואני כבר מחכה לשחק פה".
1 צפייה בגלריה
שחקנה החדש של מכבי חיפה איתן אזולאי עם יעקב שחר והמנהל המקצועי גל  אלברמן
שחקנה החדש של מכבי חיפה איתן אזולאי עם יעקב שחר והמנהל המקצועי גל  אלברמן
"התרגשות גדולה". איתן אזולאי עם יעקב שחר והמנהל המקצועי גל אלברמן
(אתר מכבי חיפה)
המנהל המקצועי גל אלברמן: "אנו רוצים לברך את איתן על הצטרפותו למועדון הכדורגל מכבי חיפה. אנו עוקבים אחרי איתן זמן רב ומשוכנעים שימשיך את גרף ההתקדמות שלו במדים הירוקים. איתן מתאים מאוד לסגנון המשחק של הקבוצה ואנו בטוחים שיוסיף המון כישרון, יכולת אישית ויתאים למרקם הקבוצתי. אנו רוצים לאחל לאיתן הצלחה עם הנבחרת במשחקים האולימפיים בפריז, ולאחריהם השתלבות קלה ומהירה במועדון".
איתן אזולאי שיחק במחלקות הנוער של בית"ר טוברוק, מכבי ת"א, מכבי נתניה ומכבי פ"ת - אצלה עלה לבוגרים. אחרי שנתיים במדי המלאבסים הוא נרכש ב-2022 ע"י מכבי נתניה. בסך הכל רשם אזולאי 116 הופעות בבוגרים (98 בליגה) וכבש שבעה שערים בכל המסגרות (ארבעה בליגה).
מכבי חיפה מציגה את איתן אזולאי
(ONE)