ליגת העל תחזור לפעילות רק בשבוע הבא, במסגרת המחזור השישי, אך כבר מחרתיים (שבת) נקבל טעימה ראשונה בדמות משחק השלמה מהמחזור הראשון שיתקיים בסמי עופר (20:00) בין מכבי חיפה להפועל פ"ת. הערב (חמישי) קיימה האלופה מסיבת עיתונאים לקראת הקאמבק למגרשים, אחרי שצ’רון שרי, לורנצו שימיץ’, פרנזי פיירו ודניאל סונדגרן כבר הצטרפו לאימוני הקבוצה. מחר יהיו אלה עבדולאי סק ופייר קורנו שיחברו לקבוצה שתגיע למשחק עם סגל מלא, מלבד שואו שסירב לחזור לארץ.
"לפני הכל אני אני רוצה להשתתף בצער המשפחות שאיבדו את יקיריהם", אמר דגו. "כל יום שומעים על עוד חללים שהולכים לנו. אנחנו בתקופה מאוד מורכבת. זה אומנם לא הכי אידיאלי אבל הוחלט לחזור לכדורגל. אני חושב שדווקא עצם זה שאנחנו חוזרים לשחק, זה ייתן קצת נחת לחיילים שלנו שנמצאים בעזה, לאוהדים ולעם ישראל שהתגעגע למשחק, גם אם זה לראות אותו דרך הטלוויזיה".
2 צפייה בגלריה
מסאי דגו
מסאי דגו
"סומך על השחקנים שיבואו עם הגישה הנכונה". דגו
(צילום: גילי נחושתן)
"ההכנה היא לא הכנה רגילה", המשיך המאמן, שקבוצתו מדורגת במקום השביעי ועם 7 נקודות במאזנה, לאחר שקיימה ארבעה משחקים מתוך החמישה עד כה. "רק היום קיבלנו את שחקני הנבחרת, שלא ראינו במשך שבועים, וחלק מהזרים שהצטרפו מאז המשחק בליגה האירופית. מחר אנחנו כבר נהיה ממש עם סגל מלא אבל אני בטבע שלי לא אוהב לתרץ. יש לנו ביום שבת משחק מאוד מאוד חשוב.
"אסור שהליגה תברח לנו ואנחנו צריכים לעשות הכל כדי לנצח. אמרתי שאין תירוצים אז אנחנו צריכים לבוא מהרגע הראשיון על מנת לנצח. זה משחק בית שלנו בסמי, ואני מאוד סומך על השחקנים שנגיע עם הגישה הנכונה".
2 צפייה בגלריה
הירוקים באימון הקבוצה
הירוקים באימון הקבוצה
"באים ברגשות מעורבים". הירוקים באימון הקבוצה
(צילום: אתר הרשמי של מכבי חיפה)
שון גולדברג, שחזר אמש מקמפיין הנבחרת במוקדמות היורו 2024, הוסיף: "מדובר בתקופה מאוד קשה, שקשה להכיל, ואנחנו מייחלים שכל החטופים יחזרו אלינו. כן, קשה מאוד להתרכז בכדורגל. אנחנו באים למשחק ברגשות מעורבים. מצד אחד לא קל לשחק כדורגל ומצד שני אנחנו מאוד רוצים לחזור לשחק ולתת לקהל קצת הנאה. גם אם מדובר בצפייה מהבית, זה נותן לשכוח קצת לרגע מכל הקושי שכולם עוברים".
"מבחינתנו השחקנים, זה זה המקצוע שלנו", המשיך גולדברג. "ואנחנו צריכים לעשות את המירב. גם אם היא לא לגמרי שלמה, מדובר בסוג של תחושת שיגרה. היום סוף סוף כולנו שוב ביחד. אתמול חזרו חלק מהזרים, היום חזרו השחקנים מהנבחרת, ונעשה את ההכנות הכי טובות שאפשר. אנחנו רוצים לחזור לאסוף נקודות ולהתקדם במעלה הטבלה".

המשחק נגד ראן יתקיים בהונגריה

אחרי שהבינה כי לא תוכל לקיים את משחק הליגה האירופית נגד ראן באצטדיון "מרקאנה" בבלגרד, קיימה מכבי חיפה מגעים על מנת להעתיק אותו להונגריה. הערב (חמישי) הוחלט סופית כי המשחק יתקיים ביום חמישי הבא (19:45) בפושקאש ארנה, בבודפשט. המשחק יתקיים ללא קהל, על פי החלטת אופ"א והרשויות בהונגריה.