כשברק בכר עזב את מכבי חיפה לכוכב האדום בלגרד, הוא הבטיח כי הוא לא יקח שחקנים מהירוקים יחד איתו. כעת, נראה כי המאמן הולך לקחת איתו דווקא שחקן מהפועל באר-שבע - עומרי גלזר, שעסקת העברתו לכוכב האדום בלגרד כבר סוכמה, כך אישרו בבאר-שבע.
לאחרונה עזב שוערה הראשון של הכוכב האדום, מילאן בוריאן הקנדי, שטען כי ברק בכר "פיטר אותו בטלפון" והמאמן הישראלי סימן את גלזר כמחליפו. בסרביה טוענים כי האלופה המקומית גיששה רבות עם הדרומיים, שתחילה סירבו לשחרר את שוערם, אך בסופו של דבר הצדדים הגיעו על סיכום בנוגע לפיצוי שתקבל באר-שבע, שאמור לעמוד על 1.2 מיליון אירו.
2 צפייה בגלריה
עומרי גלזר
עומרי גלזר
עומרי גלזר
(צילום: דניאל כהן )
גלזר צפוי לחתום לשלוש שנים באלופת סרביה, שכזכור תשתתף בשלב הבתים של ליגת האלופות, ואמור להרוויח 400 אלף אירו לעונה. על פי הדיווחים החתימה הרשמית של השוער קרובה והכוכב האדום צפויה להכריז עליה בימים הקרובים.
כעת מאיצה באר-שבע את המגעים לצירופו של שוער חדש כשהמועמדים המרכזיים הם הישראלים דניאל טננבאום ואופיר מרציאנו. במידה ואחד מהם לא יחתום יצורף שוער זר.
2 צפייה בגלריה
שוער נבחרת ישראל בכדורגל אופיר מרציאנו
שוער נבחרת ישראל בכדורגל אופיר מרציאנו
יצטרף לבאר-שבע במקום גלזר? אופיר מרציאנו
(צילום: אורן אהרוני)
עומרי גלזר החל את קריירת הבוגרים שלו בעונת 2015/16 בהפועל רעננה, ובין השנים 2016-2021 שיחק במכבי חיפה, כאשר בעונת 2019/20 שיחק כמושאל בסקציה נס ציונה. בעונתו האחרונה אצל הירוקים שיתף פעולה עם בכר - כאשר השניים זכו באליפות - והחל מעונת 2021/22 היה שוערה הראשון של הפועל באר-שבע, עמה זכה בגביע המדינה בעונת 2021/22 ובאלוף האלופים בתחילת העונה החולפת.
כעת, גלזר יוצא לראשונה בקריירה שלו לאירופה, כאשר על פי הדיווחים בסרביה, הוא אמור לתפוס את אפודת השוער הראשון, על חשבונו של בוריאן. בנוסף, צוין כי בכר דחף להחתמתו של השוער הישראלי בן ה-27, וכעת "המאמן הישראלי קיבל את מה שרצה".