נועם שמש (17) אחד הכוכבים הגדולים של מחלקת הנוער של מכבי חיפה עזב את המועדון ועבר לבית"ר ירושלים שבליגה הלאומית לנוער.
בקנה מידה של מחלקות הנוער בישראל זוהי רעידת אדמה. כוכב קבוצת נערים א' של הירוקים ומשפחתו הודיעו למנכ"ל המועדון איציק עובדיה ולמנהל המקצועי עופר פביאן על רצונם לעזוב.נועם שמש כוכב מחלקת הנוער החל לשחק במועדון הירוק לפני כעשר שנים ובמהלך כל שנותיו סיים מלך השערים והבישולים של הקבוצה. נועם יליד מאי 2006 מתגורר זה שנה חמישית באקדמיה של מכבי חיפה בכפר גלים. בעונה הקודמת אף זומן לאימון בכורה בבוגרים ואף הצטיין. בעונה שעברה כבש בליגת העל לנערים א' 13 שערים והוסיף למאזנו עוד 12 בישולים וסיים עם תואר מלך השערים והבישולים של הקבוצה.
1 צפייה בגלריה
נועם שמש
נועם שמש
נועם שמש
(צילום: פרטי)
במהלך העונה האחרונה שיחק תחת שרביטו של המאמן גיא בוגנים בנערים א' והתאמן לאורך כל העונה גם עם קבוצת הנוער אצל מסאי דגו מאמן הבוגרים היום.
הקשר ההתקפי שמשחק בעמדה מספר 10 היה מחוזר על ידי מועדונים רבים בליגת העל לנוער. בית"ר ירושלים שבליגה הלאומית יודעת שמדובר ברכש שובר שיוויון במאבק העלייה ורואה בנועם שחקן מוביל מה עוד שהוא צפוי להשתלב בקבוצה הבוגרת של יוסי אבוקסיס. בקבוצה מהבירה ישחק תחת שרביטו של המאמן קובי אדרי.
נועם שמש מחזיק בדרכון בריטי שיוכל להקל בעתיד על מעבר לחו"ל. מי עם ההגעתו של מנכ"ל המועדון היום איציק עובדיה למכבי חיפה הוא זיהה את הכישרון והחתים אותו מיידית על חוזה לשלוש שנים.
מהמשפחה נמסר: "נועם קיבל במכבי חיפה את הכלים הטובים ביותר. ההחלטה שקיבלנו היא החלטה לא פשוטה כיוון שנועם השחקן הכי ותיק במחלקת הנוער ומעבר לזה קיבל במכבי חיפה את התנאים הטובים ביותר. מתוך מחשבה על עתידו המקצועי ראינו בבית"ר ירושלים מועדון ענק והרגשה של משפחה אוהבת שתקדם את המטרות של נועם. הוא מגיע לאתגר ענק עם הרבה מטרות שהראשונה היא לעזור לקבוצה לעלות ליגה והשנייה היא לשחק בקבוצת הבוגרים של המועדון הענק הזה".