אחרי שני ניצחונות ברציפות, בבית"ר ירושלים כבר היו משוכנעים שהם בדרך הנכונה לקראת התברגות בצמרת אלא שההפסד אמש (שבת), 2:1 לבני ריינה, הכניס את הקבוצה לפרופורציות. זו הייתה הפעם השנייה שהקבוצה של יוסי אבוקסיס יורדת מנוצחת מתוך ארבעת משחקי הליגה ששיחקה עד כה.
דווקא אחרי שהובילה בעקבות פנדל מדויק של ירדן שועה בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, הגיעו שתי ספיגות בפתיחת המחצית השנייה בשל טעויות גדולות בהגנה, כולל אחת של השוער מיגל סילבה.
3 צפייה בגלריה
מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס
מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס
מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס
(צילום: אלעד גרשגורן)
אבוקסיס:"מאכזב,חבל,התוצאה רעה"
(ONE)
שני המגינים גריגורי מורוזוב ובן ביטון נעדרו בשל פציעות, ובלעדיהם הגנת בית"ר נראתה רע. מורוזוב, שפצוע בקרסול עדיין בספק למשחק מול הפועל ת"א בשבוע הבא, בעוד ביטון, שסובל ממתיחה, עשוי להיות כשיר למשחק הראשון העונה של הצהובים-שחורים שיתקיים בטדי. "עשינו הכל להביא את זוהר זסנו. זה מסוג המשחקים שמסבירים מדוע בקבוצה שרוצה לרוץ קדימה צריך שיהיה סגל עמוק ואיכותי", הודו בבית"ר.
"זה לא הזכיר את שני המשחקים האחרונים, היינו ביום פחות טוב", הסביר יוסי אבוקסיס בסיום. "איבדנו המון כדורים שטותיים בתחילת המשחק ועדיין הובלנו במחצית. חבל שספגנו שני שערים בחמש דקות של חוסר ריכוז שהכריעו את המשחק. הגענו למצבים של מאה אחוז ולא כבשנו במיוחד בסוף עם אשכנזי וברקוביץ', שום דבר לא נכנס. זה מסוג הימים האלו, התוצאה רעה".
3 צפייה בגלריה
ברקוביץ'
ברקוביץ'
ברקוביץ' אחרי ההחמצה
(צילום: אלעד גרשגורן )
המאמן הוסיף: "בשלושת משחקי הליגה, גם נגד הפועל חיפה, שיחקנו טוב. היום מהרגע הראשון היו לנו הרבה דקות רעות. אנחנו צריכים להיות יותר תכליתיים וחדים מול השער". הבלם אוראל דגני כעס על הנערים מביאי הכדורים של ריינה, ואמר: "צריך לעשות עם זה משהו. אתה מזיז את הכדור החוצה והם זורקים ארבעה כדורים פנימה. זה לא כדורגל, אי אפשר לשחק ככה. חייבים לטפל בזה".
אירוע מכוער מאוד נרשם בסיום המשחק בנוף הגליל, כשאוהדים של בית"ר ירושלים השליכו כיסאות פלסטיק רבים לכיוון שחקניה החוגגים של בני ריינה, שציינו ניצחון ראשון העונה.

בריינה בטוחים: "אנחנו ממש לא הפתעה"

בני ריינה היא אחת ההפתעות הגדולות של פתיחת העונה. הניצחון אתמול אולי היה הראשון שלה העונה, אך היא עדיין בלתי מנוצחת, וזאת אחרי שבמחזורים הראשונים היא פגשה את מכבי נתניה, הפועל באר-שבע ומכבי ת"א (ומול כולן סיימה ב-1:1).
3 צפייה בגלריה
שחקני בני ריינה חוגגים עם הקהל לאחר הניצחון על בית"ר ירושלים
שחקני בני ריינה חוגגים עם הקהל לאחר הניצחון על בית"ר ירושלים
"יש לנו קבוצה נהדרת". שחקני בני ריינה חוגגים עם הקהל
(צילום: אלעד גרשגורן)
"אנחנו ממש לא הפתעה", אמר שחקן בקבוצה. "אנחנו שומעים את רעשי הרקע והדיבורים על "היורדת הבטוחה", זה לא פוגע בנו, זה מדרבן אותנו להוכיח מה אנחנו שווים. יש לנו קבוצה נהדרת שרוחקה מהשיא שלה ואנחנו שואפים להתקדם ולהשתפר".
מימר זוכה להערכה גדולה מאוד על ניהול המשחק והיכולת של קבוצתו. "מאמן נהדר ורואים כמה הוא משפיע על הקבוצה. הוא עושה מהלימון לימונדה, מכין את הקבוצה לכל יריבה ולכל משחק בצורה נהדרת ומגיע לו שאפו גדול", אמר גורם בקבוצה. בריינה גם מאוד מרוצים מהיכולת של החלוץ שלומי אזולאי ששוב כבש ונראה נהדר מפתיחת העונה.