גורמים במכבי ת"א נדהמו מהמתקפה המתוזמנת של סוכניו של ערן זהבי, רונן קצב ואחיו אבי. מתברר כי הבעלים מיץ' גולדהאר כבר שוחח עם זהבי בזמן שהגיע ארצה בחודש שעבר, הבהיר לו כי הוא מעוניין כי ימשיך וכפי שפורסם לראשונה ב-ynet, גם סגר את מסגרת התנאים שלו - הפחתה של 40 אחוז משכרו בשנתיים האחרונות. למרות הכל, ההערכה במועדון היא שזהבי ישחק בשורות האלופה בעונה הבאה.
כזכור, סוכניו של זהבי טענו כי למרות העונה המוצלחת של הקפטן לא נוהלו עימו מגעים מאז סיום העונה, זאת בעיתוי ברור של יממה לפני תחילת האימונים בקריית שלום.
2 צפייה בגלריה
מכבי ת"א הפועל חיפה
מכבי ת"א הפועל חיפה
במכבי ת"א המומים מהביקורת מצד סוכניו. זהבי
(צילום: עוז מועלם )
זהבי העביר בימים האחרונים מסרים דרך סרטונים ברשתות החברתיות למכבי ת"א, שממקום חופשתו הוא מקיים אימונים סדירים, ויחד עם זאת הגיעה המתקפה של סוכניו. קצב טען כי לא נוהל עימו מגעים, בעוד אחיו תקף: "ערן בן 36. בעונה החולפת הוא היה בנבחרת העונה של הקונפרנס ליג, מקום שני בשערים במפעל ומלך השערים בישראל. לא נוהל מולו מו"מ אחרי העונה הגדולה שלו".
אחרי הזכייה באליפות, גולדהאר התבטא בעניינו של זהבי: "הייתה לנו שיחה בארבע עיניים, אנחנו נסיים את העונה ואז נשב ונדבר על הכל. הוא נבחר לשחקן העונה וכמובן שהוא היה חלק גדול בקבוצה בעונה הזו וגם באופן האישי. הוא נתן המון השנה ואני גאה בו, הוא אדם תחרותי. הוא ווינר ובחור חכם. הקבוצה מאד מעריכה אותו".
במכבי הופתעו מהמתקפה, וגורמים בה הבהירו: "מישהו יעלה על הדעת שאף אחד לא ידבר עם זהבי? הוא רצה לחשוב על סיפור הפרישה שלו וכיבדנו את זה, כנראה שהוא החליט להישאר ועכשיו הכל ייסגר. לא בטוח עד כמה אח שלו מעודכן במה שקורה. ראינו מה הנזק שהוא עשה לו בנבחרת. פה יש יחסים מצויינים בינו לבין גולדהאר, ואין שום סיבה שלא יישאר במכבי ת"א".
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי מיץ' גולדהאר
ערן זהבי מיץ' גולדהאר
"היחסים ביניהם מצויינים". ערן זהבי עם מיץ' גולדהאר
(צילום: עוז מועלם)
הצהובים, שישחקו בעוד פחות מחודש במוקדמות ליגת האלופות מול סטיאווה בוקרשט, יגיעו למפגש ללא דור תורג'מן וכנראה גם ללא אלעד מדמון. השניים יהיו חלק מהסגל האולימפי, ולכן הצורך בזהבי ברור מאוד, בטח בסיטואציה שיש קושי בהנחתת זרים איכותיים בשל המצב הביטחוני במדינה.
השפריץ על זהבי מים קרים וכמעט שילם בחייו
(ONE)