בהתאחדות לכדורגל הודיעו היום (שני) על שורה של מינויים. בין השאר הוחלט לממש את האופציה בחוזהו של בוני גינצברג, שימשיך שנה נוספת כמנהל הטכני של הנבחרות הצעירות - כפי שפורסם לראשונה ב-ynet.
עוד במארס האחרון אישר יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ ל-ynet כי התקבלה ההחלטה להמשיך עם גינצבורג, זאת אחרי שתחילה שקל זוארץ מספר אפשרויות. בין היתר נעשו פניות לווילי רוטנשטיינר, ולאחר מכן הגיעו כבר לסיכום עם יוסי בניון לפני המפגש עם איסלנד כי הוא יישאר לשנתיים נוספות ויקבל אחריות על הנבחרת האולימפית, אולם בסופו של דבר זה לא התממש.
1 צפייה בגלריה
בוני גינצבורג
בוני גינצבורג
ממשיך עוד שנה בתפקיד. בוני גינצבורג
(צילום: עוז מועלם)
בפני ההתאחדות הייתה אפשרות להאריך את חוזהו של גינצבורג, שממודר מהנבחרת של גיא לוזון ובעיקר אחראי על הפעילות של הנבחרות בגילאי הנוער ומטה, וזוארץ החליט כי הוא ימשיך בתפקידו.
בנוסף, נקבע כי אריק בנאדו יאמן את נבחרת הנערים, גיא צרפתי ידריך את נבחרת הנוער ב', דני בונדר את נבחרת נערים ב' ויוסי שבחון את נבחרת נערים ג'.
שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, התייחס למינויים: "בסיומו של הליך מקצועי ולאחר דיון ארוך ופורה, התגבשה הסכמה של כל חברי הוועדה לאשר את המלצות המנהל הטכני האמון לבחירת המאמנים, זאת בהתאם לאופי הפעילות, היעדים והשאיפה היא להעמיד את הצוותים המקצועיים הטובים ביותר לפיתוח עתיד הנבחרות והכדורגל שלנו".
מסאי דגו פותח הכל בריאיון מיוחד
(ONE)