לחץ רב השתחרר בהפועל חיפה בעקבות הניצחון 0:2 על הפועל תל אביב בחוץ, שקירב את הקבוצה להבטחת ההישארות בליגה. במועדון שיבחו את אלון תורג׳מן, שבישל שני שערים והציג יכולת מצויינת, ואת וויליאם אגאדה, שכבש ותרם המון בחלק ההתקפי.
המאמן אלישע לוי, שהשיג ניצחון בהופעת הבכורה שלו על הקווים, הסביר: "זה היה המשחק הכי קשה מול קבוצה שנמצאת במומנטום גדול. בסופו של דבר הקבוצה הטובה יותר ניצחה. השחקנים החזיקו בכדור והגיעו להרבה הזדמנויות, שיחקנו כדורגל מסודר והשחקנים הופיעו למשחק הכי חשוב. הגענו לכל כך הרבה הזדמנויות ואנחנו לא חזירים, זו תוצאה מצוינת".
2 צפייה בגלריה
אלישע לוי
אלישע לוי
"שיחקנו כדורגל מסודר". אלישע לוי
(צילום: עוז מועלם)
לוי הוסיף: "לא נבהלנו, שיחקנו בשקט והשחקנים הניעו היטב את הכדור. אחד הדברים הבסיסיים של קבוצה שלא מנצחת תשעה משחקים זה לא לעשות שינויים גדולים, אז שינינו מערך שיתאים יותר לשחקנים שיש לנו. בעזרת הצוות ניסינו להביא אותם למצב שלא צריך לחשוש, וזה מה שהם עשו. זה אחד מהדברים החשובים ביותר ואני מקווה שתהיה המשכיות. נתאושש ונתכונן למשחק הבא".
חנן ממן, שכבש גם הוא, הגיע לעמדת הראיונות בחולצה עם כיתוב למען אחותו אורית, אחרי שבוע מיוחד שעבר על המשפחה מאז הודיע על מחלתה וגל התרומות שהגיע בעקבותיו. “זה היה משחק מרגש עבורי", הודה הקשר. "כל השבוע הזה היה מרגש. אני רוצה להגיד תודה לכולם על התרומות, השיתופים והעזרה, זה לא מובן מאליו. אני בטוח שזה יוציא את אורית לדרך חדשה ולא נצטרך לקבל עזרה יותר, שמהיום רק נעזור לאחרים”.
2 צפייה בגלריה
חנן ממן
חנן ממן
"ניצחון אדיר". חנן ממן
(צילום: עוז מועלם)
על התוצאה אמר ממן: "זה היה ניצחון אדיר. נקודות סופר חשובות. עדיין לא הבטחנו את ההישארות. אנחנו צריכים לסיים את העונה בטעם מתוק. השינויים של אלישע? לכל מאמן יש את הדרך שלו והפילוסופיה. יש אנרגיות חדשות ואופטימיות כשבא מאמן חדש. אני שמח בשבילו”.