מכבי תל אביב עשתה הערב (שבת) היסטוריה כשהפכה לאלופה הראשונה אי פעם שמנצחת באותה העונה ארבע פעמים את סגניתה, אחרי ה-0:1 על מכבי חיפה בסמי עופר.
מאמן הצהובים ולדימיר איביץ' החמיא בסיום לשחקנים שלו: "הם עשו היום מה שהם עשו כל העונה, אבל הפעם זה מרשים במיוחד. חיפה שלטה יותר בכדור אולי, אבל לא היו להם הזדמנויות קונקרטיות.
2 צפייה בגלריה
ולדימיר איביץ' ומרקו בלבול לפני המשחק
ולדימיר איביץ' ומרקו בלבול לפני המשחק
ולדימיר איביץ' ומרקו בלבול לפני המשחק
(צילום: עוז מועלם)
"היה קשה להתארגן למשחק היום עם הבידוד של השחקנים שלנו", התייחס המאמן לעובדה ששלושה משחקניו והמנהל יואב זיו נאלצו להיסגר בבתיהם. "אני לא מבין למה רק שלושה שחקנים נכנסו לבידוד אם כולנו היינו יחד בשעה המדוברת באותו המקום. כל הקבוצה הייתה אמורה להיות בבידוד יחד".
על ההצהרה של מרקו בלבול כי חיפה משחקת את הכדורגל היפה ביותר בארץ העונה: "אני חושב שמרקו בלבול עשה עבודה מצוינת בחיפה, אם אני משווה את הקבוצה שלהם בעונה שעברה לקבוצה בעונה הזו אז הוא עשה עבודה, מצוינת, אבל אני לא מרגיש שהם משחקים את כדורגל יותר יפה משלנו".
2 צפייה בגלריה
ולדימיר איביץ' על הקווים
ולדימיר איביץ' על הקווים
ולדימיר איביץ'. "אדבר בסיום העונה"
(צילום: עוז מועלם)
על העתיד שלו סירב איביץ' להגיב: "אתם עושים את העבודה שלעכןכם ושואלים אותי שוב ושוב, העבודה שלי היא להגיד שאענה על השאלה הזאת אחרי המחזור האחרון".
המאמן המפסיד אמר בסיום: "מכבי חיפה חזרה לשחק העונה כדורגל שמח ויצירתי. גם היום שלטנו כמו ברוב המשחקים שלנו העונה. אני חושב שלא שיחקנו טוב במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה השתלטנו על המגרש. קשה מאוד להגיע למצבים מול מכבי תל אביב, יש להם הגנה מצוינת. התקשינו מולם העונה מאוד. ברוב המשחקים נגדם היינו דומיננטיים יותר".
על עתידו האישי אמר מאמן הירוקים: "אני יכול לדבר על עובדות. שיפרנו את עצמנו, עשינו 72 נקודות. איך אפשר לשפוט מאמן אם לא במקום שבו הוא לקח את הקבוצה והמקום שאליו הוא הביא אותה?".