צפו: סילבס ומימר מדברים אחרי התיקו בין הפועל ת"א לריינה
(צילום: ONE)
בהפועל ת"א לא נרגעים אחרי פסילת שני השערים שמנעו ניצחון אמש (ראשון) מול בני ריינה (1:1), שהיה מרחיק את האדומים ממאבקי ירידה. "נחצו קווים אדומים, דברים בלתי סבירים נפסקו נגדנו", אמר הבעלים שרון ניסנוב. "אני לא רוצה להטיל דופי ביושרו של השופט דניאל בר נתן, אבל חד משמעית נגזל מאיתנו ניצחון עם פסילה מוטעית של שני שערים".
גם השחקנים היו המומים לאחר שיצאו עם נקודה בלבד. איבוד כדור של רווה אסייג הוביל לשער השוויון של בני ריינה בהזדמנות היחידה שלה במשחק. ״גאנם לא עשה שום עבירה וגזלו ממנו שער ובנגיחה של קלטינס כל הכדור כבר עבר את קו השער. פשוט שערוריה שכל שבוע יש טעויות", אמרו בקבוצה.
1 צפייה בגלריה
יהב גורפינקל שחקן הפועל ת"א
יהב גורפינקל שחקן הפועל ת"א
האדומים עדיין ללא ניצחון בעידן סילבס. גורפינקל
(צילום: יאיר שגיא)
השופט דניאל בר נתן אמר לסביבתו הקרובה: "גאנם ביצע עבירת דריכה בשער הראשון. באירוע השני, לא ניתן לאשר באופן חותך. אם הקוון היה מאשר היינו תומכים, על מנת לסתור את הקוון צריך להוכיח 100% שעבר".
חמישה מחזורים לסיום העונה הסדירה, וברור שהמטרה של הקבוצה של חיים סילבס המטרה היא הישרדות בליגה. נכון לעכשיו, הנתונים מראים כי תחת המאמן הנוכחי האדומים השיגו ארבע נקודות בארבעה משחקים - אחוז הצלחה נמוך מזה של המאמן הקודם סלובודן דראפיץ'.
כשהיא ללא ניצחון מאז ה-9 בנובמבר, תארח הפועל ת"א במחזור הקרוב בליגת העל את הפועל חדרה. האדומים יקוו לאסוף שלוש נקודות לראשונה מזה שלושה חודשים, ולחגוג ניצחון בכורה בעידן חיים סילבס.