עירוני ניר רמה"ש תהיה קבוצת הבת של מכבי ת"א בלאומית, ותעבוד בשיתוף פעולה עם האלופה, בדומה למתכונת שהייתה נהוגה מול בית"ר ת"א-רמלה, ולאחר מכן בית"ר ת"א-בת ים.
כפי שנחשף לראשונה ב-ynet, החליטו במועדון לאחר הפסקה של שנה לאמץ קבוצת בת חדשה. אחד היתרונות הגדולים של מכבי ת"א בפיתוח שחקנים צעירים נוצר דרך החיבור בינה ובין קבוצות הבת בלאומית, מאחר שהיא שימשה כמעין קבוצת פיתוח ליוצאי מחלקות הנוער של הצהובים. בין השאר עברו שם שחקנים כמו דניאל פרץ, דן גלזר, מתן חוזז, יונתן כהן ואחרים.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א חוגגים עם דור תורג'מן
שחקני מכבי ת"א חוגגים עם דור תורג'מן
חוזרים למתכונת החממה בליגת המשנה. מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
יש לציין כי בהפועל ראשל"צ, שהוזכרה במהלך העונה שחלפה בהקשר הזה, כלל לא הביעו רצון לקחת חלק בשיתוף פעולה שכזה. זאת בעקבות התנגדות של הבעלים, עמוס לוזון, שהטיל וטו על האפשרות.
בדומה לשת"פ הקודם, בין הצדדים יתנהלו יחסים מקצועיים ברורים, בין היתר בכל הנושא של מינוי מאמן או בחירת שחקנים שעוברים אליה. במכבי ימנו מאמן, יעבירו לקבוצה את השחקנים שלה, בעוד שקבוצת הנוער של רמת השרון תישאר עצמאית.
בקרית-שלום רצו מאוד שמי שינהל את הממשק מול קבוצת הבת יהיה אלמוג כהן, אך לאחר שהעדיף לשמש מנהל מקצועי בבית"ר ירושלים, המשרה תוצע לשרן ייני, שהודיע לאחרונה על פרישה.
2 צפייה בגלריה
בני סכנין - מכבי ת"א
בני סכנין - מכבי ת"א
קין. ההכרעה מתקרבת
(צילום: עוז מועלם )
זהבי: זו אליפות של ביחד, לא התפרקנו
(באדיבות ONE)

במכבי ת"א מעריכים כי סוגיית עתידו של רובי קין תיסגר סופית בשבוע הבא, כשהבעלים מיץ' גולדהאר מאוד מעוניין שהמאמן ימשיך עונה נוספת. ייתכן כי אף תיערך פגישה בקנדה בין השניים, כאשר גם האפשרות של שדרוג חוזהו של האירי נלקחת בחשבון. נכון לעכשיו, לא ידוע על פניות של מועדונים באירופה, שמעוניינים בשירותיו של קין, שעזב אמש את הארץ. במקביל ממשיכים לבחון בקבוצה מועמדים זרים חלופיים.
בכל הנוגע לסגל הקבוצה, הוחלט לממש את חוזיהם של דן ביטון, אופיר דוידזדה ואבישי כהןץ לניר ביטון הוצע להמשיך בתמורה לקיצוץ משמעותי בשכרו, כשהפועל חיפה מעוניינת בו.