הפועל באר-שבע לא עוצרת. החבורה של אליניב ברדה רשמה אתמול (שבת) ניצחון שביעי ברציפות, הפעם 0:1 בחוץ על הפועל ירושלים וצימקה את הפער מהמקום השלישי לנקודה אחת בלבד.
יש לציין כי למרות הניצחון, נראה היה אתמול שבאר-שבע חוותה נסיגה ביכולת. על כר הדשא היה משחק שווה כוחות ברובו ורק שער מאוחר של אמיר גנח המחליף (74) הכריע את ההתמודדות.
3 צפייה בגלריה
ברדה
ברדה
לא היה מרוצה מהיכולת. ברדה
(צילום: דניאל כהן)
3 צפייה בגלריה
שחקני באר-שבע חוגגים
שחקני באר-שבע חוגגים
פוזה אופיינית בחודש האחרון. שחקני באר-שבע חוגגים
(צילום: דניאל כהן)
מאמן הקבוצה, אליניב ברדה, שהשווה את שיאו מאשתקד (שבעה ניצחונות רצופים), הודה בסיום כי לא היה מרוצה מהיכולת. "לא יצרנו מצבים, לא היינו מספיק חדים וקבלת ההחלטות לא הייתה מספיק טובה", אמר. "משחקים כאלה כבר ברחו לנו בעונה הזאת. לשמחתי הפעם זה הלך לצד שלנו".
בצד המקצועי, במועדון מבינים שהם יהיו חייבים לעבות את הסגל. הבלם מקסימו לוי הצטרף השבוע לשורות האדומים, כאשר גם אור דדיה, שכבר התיר את החוזה של באברדין, צפוי לחזור בימים הקרובים. כמו כן, בבירת הנגב עדיין מעוניינים להתחזק בחלק הקדמי אחרי עזיבתו של תומר חמד, כאשר גם בגזרת שגיב יחזקאל עוד אין חדש. "חושבים כל הזמן איך לחזק", הודה ברדה.
3 צפייה בגלריה
גנאח
גנאח
הכריע. גנאח
(צילום: דניאל כהן)
גיא בדש נפצע אתמול, כשבמועדון חוששים מפציעה בשריר הירך האחורי, מה שעלול לגרום לו להיעדר כחודש.
בבירת הנגב יצטרכו להתאושש מהר מאוד מהמשחק מול הפועל ירושלים, כי כבר בשבת מצפה להם מפגש מול בית"ר בסיבוב ח' בגביע. "יש לנו שבוע שלם להתאושש, גביע זה משהו אחר לגמרי מהליגה", הסביר ברדה. "קיבלנו את ההגרלה הכי קשה שיש ונצטרך להתמודד איתה".