דרמה ומתיחות גדולה בחדרי חדרים בהפועל ת"א, לאחר ששחקן הכנף הישאם לאיוס הביע את סירובו להצטרף למחנה אימונים עם הקבוצה, כפי שנחשף אמש (שבת) ב-ynet.
הקשר, שלא ימשיך עונה נוספת בקבוצה, היה זה שסירב להצטרף למחנה האימונים. אולם בהפועל ת"א הבהירו לו כי מאחר שהוא מחזיק בחוזה לעונה הבאה, ומאחר שטרם מצא קבוצה חדשה, הוא מחויב להצטרף לחבריו וכי הם דורשים ממנו להיות נוכח מחר, על המטוס לפולין.
1 צפייה בגלריה
הישאם לאיוס
הישאם לאיוס
יצטרף למחנה? לאיוס
(צילום: עוז מועלם)
כזכור, בזמן זה לפני כשנה, השחקן הביע את רצונו לעזוב, ולמרות שהצטרף למחנה האימונים עם הקבוצה הוא נותר לכל אורכו בחדרו, וטען כי הוא פצוע. "אנחנו לא צריכים שחקנים שלא רוצים להיות פה, זה סתם יעשה נזק", אמרו בקבוצה. בכל מקרה, אחיו וסוכנו של השחקן, רוני לאיוס, הבהיר כי כל עוד הישאם לא יסגור את תנאיו בקבוצה אחרת, הוא יצטרף למחנה האימונים. נכון לעכשיו הקבוצה שמעוניינת בשחקן בליגת העל היא מכבי ת"א, אבל בהפועל ת"א לא מעוניינים לשחרר את השחקן בפחות ממיליון אירו, ובונוסים ממכירה עתידית.
מעבר להצעה של האלופה, התקבלו בהפועל ת"א הצעות נוספות, אף הן נמוכות ממיליון אירו, מקבוצות ב-MLS ובקוריאה. בסביבתו של הקשר טענו כי גם אנטליהספור וסיבאספור מעוניינות בו, אולם רק בעסקת השאלה.
הקבוצה יוצאת למחנה אימונים מחר ללא זרים, זאת אחרי שהבהירו לבלם בריאן פאסי שהוא לא בתוכניות המקצועיות. אחד מהשחקנים בו מעוניינת הפועל ת"א הוא לירן רוטמן ממכבי נתניה, שנמצא גם על הכוונת של מ.ס אשדוד והפועל חדרה, יחד עם הרצון שלו לצאת לחו"ל. מי שסיכם את תנאיו בהפועל ת"א הוא החלוץ הסרבי, מילאן מקאריץ, ששיחק בעונה שחלפה אצל מוליכת הליגה הבוסנית, בוראץ בניאץ לוקה. השחקן בן ה-28 מגיע לאדומים בהעברה חופשית ורשם בעונה שחלפה 4 שערים ובישול ב-22 הופעות בכל ההופעות. לפני כשנה לבש את מדי אלבורג הדנית, ורשם שלוש הופעות בנבחרת סרביה, האחרונה ביוני 2021.
ההודעה הרשמית של הפועל ת"א על העברת הקבוצה לידיו של המיליארדר היהודי אדמונד ספרא הביאה להתעוררות גדולה בקצב מכירת המנויים, כשנכון להבוקר רכשו האוהדים 5,000. ההערכה כי מספר המנויים עד שריקת הפתיחה של 2024/25 יגדל ל-10,000. כבר בימים הקרובים תועבר בבקשה להתאחדות לכדורגל על מנת לכנס את הוועדה להעברת זכויות הניהול לידיו של ספרא.
"המתנה שלי לנצח בגמר" ימאל חוגג יומולדת
(באדיבות ONE)