בית"ר ירושלים, שיוצאת הקיץ לדרך חדשה בהובלת המאמן ברק יצחקי והמנהל המקצועי אלמוג כהן, סיכמה עם מ.ס אשדוד על העברתו של גיל כהן. כעת הצהובים-שחורים צריכים להגיע לסיכום עם הבלם בן ה-23, מה שצפוי לקרות ביממה הקרובה.
כהן, שיכול גם לשחק כמגן, גדל במחלקת הנוער של מ.ס אשדוד, ערך בכורה בבוגרים כבר ב-2018, ולאחר מכן הפך לקפטן של הקבוצה. הוא גם היה קפטן הנבחרת הצעירה באליפות אירופה שנערכה בקיץ הקודם, במסגרתה הגיעו הכחולים-לבנים לחצי הגמר, מה שהעניק להם את הכרטיס למשחקים האולימפיים. בפריז הוא לא ישחק, משום שלא נבחר להיות אחד משלושת חריגי הגיל בסגל של גיא לוזון (שאר הסגל מורכב משחקנים עד גיל 23).
1 צפייה בגלריה
גיל כהן
גיל כהן
בדרך לבית"ר. כהן
(צילום: עוז מועלם)
כהן צפוי להיות ההחתמה השלישית של בית"ר הקיץ, אחרי שהיא כבר צירפה את סילבה קאני, שחקן ההתקפה בן ה-21 שנרכש מאוסטריה וינה וחתם לארבע שנים, ואת השוער רז כרמי.
בנוסף לכהן, גם אורי דהן - בלם מכבי חיפה ששיחק בבית"ר בשתי העונות הקודמות כמושאל - צפוי להצטרף לקבוצה של יצחקי, שרוצה להתחזק גם בבלם זר. בסגל הקבוצה נמצאים כרגע שלושה זרים - החלוץ מיירון ג'ורג', הקשר איסמעילה סורו והשוער מיגל סילבה (קאני נחשב ישראלי) - והיא מעוניינת לצרף עוד שלושה.
יצחקי אמר היום לשחקנים לפני תחילת האימון: "זה האימון הראשון שלנו באופן רשמי, כמו שאמרתי לכם אתמול, נתחיל בצורה מאוד אינטנסיבית, עם עבודה קשה מאוד ואני דורש מכם פוקוס במאת האחוזים בכל רגע באימון.
"יהיו שתי תחנות, ואני רוצה שהחילופים כשנצטרך זה חילופים מהירים, ולעבוד חזק כי העונה הקרובה ככה היא תיראה לאורך כל העונה. יש לנו זמן להתכונן, יש לנו 13 ימים בישראל ונערוך משחקי אימון ועוד מחנה אימון עם דברים טקטיים. תהיו מפוקסים, תישנו טוב, תעבדו עם הגוף שלכם בצורה אינטנסיבית ותשמרו עליו ואני מאחל לנו עונה מוצלחת".