צפו: ברק בכר מדבר לקראת המשחק הגדול מול מכבי ת"א
(צילום: ONE)
לאחר פגרת הנבחרות, במכבי חיפה מתכוננים למשחק העונה בשבת (20:30) בו היא תארח את מכבי ת"א במסגרת המחזור השישי של ליגת העל. הירוקים מגיעים אחרי שאיבדו את המקום הראשון במחזור הקודם ליריבתם הגדולה, בעקבות הפסד 3:0 מפתיע להפועל ירושלים בטדי. קבוצתו של איביץ' עם 13 נקודות מ-15 אפשריות (נקודה יותר ממכבי חיפה) ועם מאזן שערים של 1:18.
"הפגרה הזאת באה בזמן", אמר המאמן ברק בכר. "היינו בתקופה מאוד עמוסה וסיימנו אותה לצערי בהפסד. המשחק הקרוב הוא של שתי קבוצות טובות. משחק חשוב שפותח סדרה של המון משחקים בחודש וחצי". על מאבק האליפות מול מכבי: "גם באר-שבע קבוצה חזקה. ברור שזה משחק חשוב. אנחנו צריכים להמשיך עם מה שעשינו מפתיחת העונה ונהיה בסדר".
4 צפייה בגלריה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה
"צריכים להמשיך עם מה שעשינו מפתיחת העונה ונהיה בסדר". בכר
(צילום: AFP)
"הגענו למשחק עם הפועל ירושלים בלשון בחוץ", הוסיף המאמן. "לא הצלחנו לעשות את המעבר מהמשחק מול פ.ס.ז'. אנחנו לא יכולים להפסיד עוד משחקים. אנחנו נכנסים לתקופה עמוסה מאוד אבל אנחנו מוכנים לזה. רצינו להתחזק בסיום חלון ההעברות אבל לא מצאנו את השחקנים שיעזרו לנו. יש לנו מספיק שחקנים טובים ומנוסים ואנחנו נעמוד בעומס".
על מצבו הרפואי של מחמוד ג'אבר: "ג’אבר שחקן מאוד מוכשר ומשמעותי שנפצע בתחילת השנה. הוא עובר פציעה מורכבת ואנחנו מחכים להתפתחויות". על המפגש מול איביץ': "איביץ’ מאמן מצוין שהוכיח את עצמו בגדול אבל זאת הייתה סיטואציה אחרת. זה אתגר גדול לנצח קבוצה כמו מכבי ת"א". על ערן זהבי: "הוא לא עוד שחקן ויש להם סגל גדול. אנחנו גם קבוצה מאוד חזקה, משחקים בבית ומאמינים בעצמנו. אני מאמין שנוכל לעשות את זה".
4 צפייה בגלריה
איביץ'
איביץ'
בכר על איביץ': "מאמן מצוין שהוכיח את עצמו בגדול"
(צילום: עוז מועלם)
נטע לביא, קפטן הקבוצה, אמר: "מאז שאני ילד יש את היריבות הזאת. מתחילת השנה כולם חיכו למשחק הזה, הוא חשוב עבורנו ועבור הקהל, ונחכה לזה". על החיזוק של מכבי ת"א בקיץ: "אנחנו לא מסתכלים על השחקנים שלהם. יש להם קבוצה טובה, אבל גם לנו יש קבוצה מצוינת. הכדורגל הישראלי בעלייה, וזה טוב לכולנו".
"אנחנו יודעים שהלו"ז שלנו מאוד צפוף, אבל גם יודעים לעשות את ההפרדה בין אירופה לליגה", הוסיף לביא. "במשחק הקודם זה לא עבד. אבל עשינו אסיפה מאוד ארוכה על המשחק האחרון, ונקווה שזה לא יחזור בעתיד". על שריקות הבוז לעומר אצילי במשחק הנבחרת: "עומר מתרכז מאוד במשחק הזה, מאוד חשוב לו לשחק בו טוב, וננסה לעזור לו כמובן".
4 צפייה בגלריה
נטע לביא שחקן מכבי חיפה
נטע לביא שחקן מכבי חיפה
"הכדורגל הישראלי בעלייה, וזה טוב לכולנו". לביא
(צילום: שרון צור)

כתב אישום נגד האוהד שפרץ למגרש נגד פ.ס.ז'

במהלך ההפסד 3:1 של מכבי חיפה לפ.ס.ז' בסי עופר לפני כשבועיים במסגרת המחזור השני של ליגת האלופות, התפרץ לכר הדשא אוהד מול מיליוני צופים בארץ ובעולם, חיבק את מסי ונעצר - חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה אתמול כתב אישום נגד החשוד.
תגובת המשטרה: "בתאריך 14.9.22 התקיים משחק כדורגל במסגרת ליגת האלופות בין הקבוצות מכבי חיפה ופ.ס.ז. באצטדיון סמי עופר בחיפה, בו נכחו עשרות אלפי אוהדים. בדקה ה- 80 למשחק התפרץ החשוד לכר הדשא תוך דילוג על מחסומי הפרדה, רץ לאורכו של שדה המשחק, גרם לעצירתו של המשחק אשר שודר למליוני צופים בעולם וחיבק בחוזקה את השחקן ליאו מסי".
4 צפייה בגלריה
אוהד קופץ על לאו מסי במשחק בין מכבי חיפה לפ.ס.ז'
אוהד קופץ על לאו מסי במשחק בין מכבי חיפה לפ.ס.ז'
אוהד קופץ על מסי במשחק בין מכבי חיפה לפ.ס.ז'
(צילום: דוברות המשטרה)
"החשוד בן 23 תושב מעלה אדומים נעצר ונחקר במקום ואתמול הוגש נגדו כתב אישום ע"י חטיבת התביעות של משטרת ישראל במסגרת הליך של הסדר מותנה. משטרת ישראל רואה בחומרה רבה עבירות מסוג זה ותמשיך לפעול בכל הכלים העומדים לרשותה בכדי למצות את הדין עם אלו המבצעים עבירות הקשורות לספורט".