מגבלות פיקוד העורף מחיפה וצפונה לא מאפשרות קיום משחקי כדורגל, כשגם משחקים ללא קהל אינם אפשריים בשל ההגבלה על מספר האנשים שיכולים להתכנס בשטח פתוח (עד 30), והדבר כבר הוביל לדחיית המשחק בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים ליום שלישי הבא (17:30). מחר תתקיים ישיבה בקשר להמשכיות הליגה במצב הנוכחי, בהשתתפות כל בעלי הקבוצה.
כעת מסתמן כי בני ריינה, שהייתה אמורה לארח את בית"ר ירושלים בשבת (20:00) באצטדיון גרין בנוף הגליל, תעשה זאת זאת באצטדיון בלומפילד.
1 צפייה בגלריה
צפויים לארח בשבת בבלומפילד. שחקני ברני ריינה
צפויים לארח בשבת בבלומפילד. שחקני ברני ריינה
צפויים לארח בשבת בבלומפילד. שחקני ברני ריינה
(חג'אג' רחאל)
טרם הוחלט לגבי משחק הבית של הפועל חיפה מול הפועל באר-שבע, שאמור להתקיים בראשון (20:30) בסמי עופר, ומשחק הבית של בני סכנין מול מכבי נתניה, שאמור להתקיים בשני (20:00) בעכו - אך הניסיון של המינהלת הוא להעביר גם אותם לאצטדיונים חלופיים במרכז. שאר המשחקים בליגה אמורים להתקיים כרגיל - כל עוד הנחיות פיקוד העורף נשארות בעינן.
בני ריינה התאמנה בכפר קאסם בעקבות המצב, ומאמן הקבוצה שרון מימר סיפר בריאיון ל-ynet: "אנחנו ניזונים מכל מה שהמדינה מחליטה וכך קובעים איך להתנהל בימים כאלו. כשאפשר להתנהל בצורה רגילה, אז אנחנו באמת מתאמנים ועושים הכול כדי להצליח, וכשיש בעיות, אז אנחנו גם מבטלים את האימונים ולא מסתכנים. עם כל הכבוד לכדורגל, אנחנו קודם כל צריכים לשמור על עצמנו. ועוד פעם, כולנו בתוך אותו סלט ואנחנו צריכים להתמודד עם המצב".
פורסם לראשונה: 06:15, 24.09.24