קפטן נבחרת הנוער אילי מדמון בדרך לבית"ר ירושלים. הקשר מהפועל באר-שבע הביע את רצונו לחזור ולשתף פעולה עם המאמן יוסי אבוקסיס, שהיה זה שהביא אותו לבני יהודה בקיץ האחרון.
בית"ר כבר פנתה לבאר-שבע על מנת לשחררו, עוד לפני שעדן שמיר חתם במועדון מהנגב בשישי האחרון. המגמה בבאר-שבע היא לשחרר אותו בהשאלה לבית"ר. מדמון פתח במשחק הליגה מול מ.ס אשדוד ואחרי טעות שהובילה לשער של האורחים בטרנר, הוא הורד לספסל בדקה ה-27. המטרה של מדמון היא להיכנס לרוטציה תחת אבוקסיס בבית"ר, מאחר שעמדות הקישור בבאר-שבע עמוסות מאוד.
1 צפייה בגלריה
איליי מדמון
איליי מדמון
ישחק שוב תחת אבוקסיס. מדמון
(צילום: AFP)
מי שעוד צפוי להגיע בהשאלה לבית"ר ירושלים הוא החלוץ דור תורג'מן. כפי שפורסם ב-ynet, כבר הוסדר הסכם בין המועדונים, שנדחה בשל הבריחה של סטיפה פריצה לבלגיה. אחרי ההרחקה של ג'ורג'ה יובאנוביץ' נגד קריית-שמונה, במכבי ת"א נמצאים במחסור של חלוצים למעט ערן זהבי ולכן ייתכן כי ההשאלה של תורג'מן תצא לפועל רק אחרי המשחק נגד אשדוד.
במועדון גם שוחחו במהלך סוף השבוע עם טרזי תומאס, ששיחק בלוזאן השוויצרית שירדה לליגת המשנה בקיץ האחרון וניסו לשכנעו להגיע. אולם השיחות עדיין לא הובילו לפריצת דרך שתוביל לנחיתתו ועוד ינסו לשכנע אותו.
מי שיפתח הערב באצטדיון בפתח-תקווה נגד נס-ציונה בין הקורות יהיה איתמר ישראלי. נתנאל דלויה יירד לספסל. "אם לא ננצח הערב את נס-ציונה, אנחנו בבעיה קשה. זו הקבוצה הכי חלשה בליגה", אמרו במועדון. שלושה שחקנים משמעותיים יחזרו להרכב: הבלמים אוראל דגני וג'וסואה מחיאס, יחד עם דן עזריה שיפתח על חשבון אביאל זרגרי. אחת ההתלבטויות היא האם להוריד את המגן השמאלי מקס גרצקין לספסל ולפתוח עם חגי גולדנברג. בחלק הקדמי יפתחו ארבעה שחקני התקפה: דנילו אספרייה, אדוארדו גררו, ירדן שועה וסתיו נחמני.