מכבי חיפה תארח מחר (שבת, 19:30) את בני סכנין בסמי עופר ללא קהל (בשל המצב הביטחוני) ובידיעה: ניצחון שווה, לפחות זמנית, מקום ראשון בליגת העל. זאת לאור העובדה שמכבי ת"א תשחק רק ביום ראשון מול מכבי נתניה.
במהלך אימון הבוקר בכפר גלים הופעלה התרעה. הצוות המקצועי עצר את האימון, השחקנים התפנו למיגוניות שנמצאות במתחם עוד מתחילת המלחמה, שהו שם כעשר דקות, ולאחר מכן האימון המשיך.
2 צפייה בגלריה
סברינה
סברינה
יפתח בהרכב? סברינה (במרכז) חוגג עם שחקני מכבי חיפה
(צילום: יאיר שגיא)
ההתלבטות היחידה של ברק בכר היא האם להציב בהרכב את מתיאס נהואל במקום קסנדר סברינה בהרכב, או שהרכש היקר בתולדות המועדון יעלה מהספסל. דולב חזיזה, שהצטיין ב-0:4 הקליל על קריית שמונה במחזור הקודם, ימשיך לקבל קרדיט ב-11, כמו גם דין דוד, שכבש בשבת שעברה צמד, נמצא בכושר מצוין, אך לא זומן השבוע לסגל נבחרת ישראל.
חיפה מסתכלת על חצי הכוס המלאה בכל הקשור לדחיית המשחק מול בית"ר ירושלים בשלישי האחרון. הסיבה: עלי מוחמד הספיק להחלים מהפציעה ויעמוד לרשות בכר. הוא אף צפוי להמשיך בהרכב לצידו של מחמוד ג'אבר.
מי שמעמדם נפגע מאוד מאז הגעתו של בכר הם עילאי חג'ג', שבלט בעונה החולפת אצל מסאי דגו, וגדי קינדה שנדחק לספסל.
2 צפייה בגלריה
קריית שמונה מכבי חיפה
קריית שמונה מכבי חיפה
"רוצים לעשות את המקסימום כדי להיראות טוב". בכר
(צילום: יאיר שגיא)
"זה משחק לא פשוט בכלל, סכנין קבוצה טובה ולשחק בסמי עופר ללא קהל זה סיפור אחר ושונה לגמרי", אמר שחקן בקבוצה והוסיף: "אבל צריך להשלים עם הסיטואציה. נצטרך לשחק ככה בתקופה הקרובה ולתת 200 אחוז כדי להשיג תוצאות טובות".
ברק בכר אמר לקראת המשחק: "זו תקופה כזאת שאתה לא יודע מי יהיה מחר, אז כל הזמן צריך לעשות התאמות. אנחנו מתכוננים למשחק בלי קהל לצערנו, אבל חוזרים הביתה ורוצים לעשות את המקסימום כדי להיראות טוב. זה מזכיר קצת את התקופות של הקורונה. אין אווירה ושומעים כל דבר, אז לפחות השחקנים יכולים לשמוע - אבל ברור שזו לא אותה אווירה, ולכן צריך להביא את האנרגיות הנכונות".
סברינה סיכם: "אני נהנה בשבועיים שלי כאן. מחר יהיה המשחק הראשון שלי בבית, ולמרות שזה קצת מאכזב שזה יקרה ללא קהל, אני מרגיש מאוד מוכן. עברנו שבוע אימונים טוב ואנחנו מוכנים".
פורסם לראשונה: 09:58, 04.10.24