אחרי שלושה משחקים בגביע הטוטו, בהם השיגה הפועל ת"א שתי נקודות בלבד, במועדון מודעים לצורך בחיזוק בחלק הקדמי. אבל כרגע לא יתבצע שום מהלך עד אשר ימכרו או יעזבו שלושה שחקנים שכבר קיבלו הודעות כי הם לא בתוכניות המקצועיות ועליהם למצוא לעצמם קבוצה חדשה: דוד קלטינס, פבלו גונסאלס ורז טוויזר.
בהפועל לא מנהלים בשלב זה מגעים עם שחקנים פוטנציאליים עד אשר לא ישתחרר תקציב. הצוות הרפואי של המועדון הבהיר כי עומרי אלטמן, שסובל מפציעה בגבו, יוכל להיות חלק מהסגל במשחק הפותח של העונה - בחוץ מול בני סכנין.
2 צפייה בגלריה
הפועל ת"א הפועל פ"ת מייקל ולקאניס
הפועל ת"א הפועל פ"ת מייקל ולקאניס
עדיין ללא ניצחון בגביע הטוטו. ולקאניס
(צילום: עוז מועלם)
החשש הגדול הוא מהפציעה בשרירי הבטן של אלן אוז'בולט, שמיועד להיות החלוץ הבכיר של המאמן מייקל ולקאניס. אוז'בולט מנסה להגביר קצב באימונים ועדיין סובל מכאבים. בהפועל מקווים כי לא יצטרך לעבור ניתוח בסופו של דבר.
בהפועל מודעים כי ה-1:0 אתמול (שלישי) לאשדוד בגביע הטוטו היה המשחק החלש ביותר של הקבוצה העונה. אכזבה גדולה נרשמה מהיכולת של של ההחתמה החדשה עזיז קאיונדו, ששיחק בעונה שעברה 90 דקות לאורך כל העונה בליגה הרביעית בספרד, והציג משחק חלש. ביקורת גם על הבלם בריאן פאסי, ששביט מזל עבר אותו בקלות בדרך לשער העצמי של אור בלוריאן.
2 צפייה בגלריה
הפועל ת"א הפועל פ"ת מאוויס צ'יבואה
הפועל ת"א הפועל פ"ת מאוויס צ'יבואה
"צריך לכבד את הפועל ת"א ולהגיד להם תודה שהם נתנו לי להיות פה". צ'יבוטה
(צילום: עוז מועלם)
עבור מאוויס צ'יבוטה היה זה המשחק השני ברציפות בהרכב, ולמרות שהגיע לשני מצבים מצוינים, לא הצליח לכבוש. "התקופה במכבי חיפה לא הייתה קלה", אמר. "צריך לכבד את הפועל ת"א ולהגיד להם תודה שהם נתנו לי להיות פה. מה שהיה בעבר נמצא בעבר, אבל זה לא מעניין. הפוקוס כרגע הוא רק על איך אני יכול לעזור להפועל ת"א. כולם יודעים מי אני ומה אני שווה, ואני רוצה לעזור לקבוצה כמה שיותר".