בתום שבוע לא פשוט שעבר על אנשי הפועל חדרה - זכר לתבוסה (5:0) מול בני יהודה במחזור הקודם, במועדון יצאו אמש (שבת) מרוצים באופן יחסי לאחר התיקו (0:0) מול הפועל כפ"ס. מי שזכה למחמאות היה שוער המשנה, עדי טבצ'ניק שפתח לראשונה בין הקורות במקומו של השוער אוסטין אג'ידה שצפוי לעזוב בסיום העונה.
בחדרה לא פוסלים שטבצ'ניק שרשם מספר הצלות אתמול יישאר כשוערה הראשון של הקבוצה בעונה הבאה, ויבחנו את הנושא במשחקים הקרובים. גם אסף צור שוערה של הפועל רעננה שירדה אמש לליגה הלאומית עלה כמועמד, כמו גם שוער המשנה של הפועל חיפה רן קדוש. גם יתר השחקנים הצעירים כמו יונתן כהן ודן לוגסי ששולב בהמשך זכו למחמאות.
1 צפייה בגלריה
מנשה זלקה בורח מאייל שטרכמן
מנשה זלקה בורח מאייל שטרכמן
לגיטימים לליגת העל. זלקה
(צילום: ראובן שוורץ)
הקפטן, מנשה זלקה: "אחרי הופעה מבישה ומחרידה מול בני יהודה, כאשר ביישנו את המועדון - דיברנו כל השבוע שהמשחק הזה הוא על הכבוד והכי חשוב לנו היה לא לספוג. אמנם לא הצגנו יכולת גבוהה אבל שיחקנו אגרסיבי ומחוייב וחזרנו לבסיס שלנו שהביא לנו תוצאות טובות מאז הגעתו של שרון מימר. אנחנו מרוצים גם מתיקו במצב שלנו".
הקפטן לא נשאר חייב והוסיף: "כל מי שנמצא בהפועל חדרה יודע שאוהבים לזלזל בנו, שבוע שעבר שהפסדנו יצאו מהחורים כל המלעיזים כדי לצחוק עלינו. אבל אנחנו יודעים שכל שחקן במועדון הזה צריך להוכיח את עצמו כי מחפשים אותנו עם זכוכית מגדלת. אנחנו שחקני ליגת העל לגיטימיים, אנחנו באים בכל משחק להוכיח שאנחנו שווים את זה".