קבוצת האגדות של ברצלונה כבר בישראל ותשחק מחר (שלישי, 20:00) מול קבוצת האגדות של מכבי ת"א במשחק ראווה באצטדיון בלומפילד.
בצד הקטלוני ישחקו בין היתר רונאלדיניו, אריק אבידל, ריבאלדו, סרג’י, פרנק דה בור, דקו, אדמילסון, ג’ובאני, חריסטו סטויצ’קוב, לודביק ז’ולי, חאבייר סאביולה ופטריק קלייברט. בצד הצהוב ישחקן בין היתר איציק זוהר, אבי נמני, טל בן חיים, ברוך דגו ולירן שטראובר. לקראת המפגש, נערכה הערב מסיבת עיתונאים חגיגית.
1 צפייה בגלריה
טל בן חיים, אבי נמני, חאבייר סביולה וריבאלדו
טל בן חיים, אבי נמני, חאבייר סביולה וריבאלדו
טל בן חיים, אבי נמני, חאבייר סביולה וריבאלדו
(רדאד ג'בארה)
קפטן הצהובים אבי נמני פתח ואמר: "זו מחווה מאוד מאוד מרגשת גם לשחקנים, גם לקהל וגם למשפחות ואנחנו מאוד מתרגשים. אנחנו נשחק מול כוכבים עולמיים שהיו בברצלונה וזה כבוד גדול עבורנו ועבור מדינת ישראל, אנחנו שמחים מאוד להיות חלק מזה. התאמנו פעמיים ולמרות שהגוף בוגד בך ולא נותן לך לעשות דברים שהיית רגיל לעשות, זה מרגש מאוד. הציפיות גבוהות, אבל אני חייב להנמיך אותן כי מה שכולם רוצים ומצפים מאיתנו זה לא מה שיקרה. אם אני ריבאלדו הישראלי? זה מחמיא לי, עצוב בשבילו".
ריבאלדו אמר: "אני מאוד מתרגש לחזור לישראל. אנחנו מגיעים לכאן בפעם השנייה עם מדי ברצלונה וזו התרגשות גדולה מאוד לשחק עם המדים של המועדון הזה והתרגשות גדולה להיות שוב בישראל. כולנו פרשנו לפני שנים, אבל אנחנו לא אוהבים להפסיד באף משחק, כמו שמכבי ת"א לא אוהבת להפסיד, ונעלה למגרש כדי לנצח. שיחקתי עד גיל 43 ואני אשמח להמשיך לשחק עד היום האחרון. שמרתי על כושר כדי להמשיך לשחק כדורגל, אני רואה הרבה שחקני עבר שפרשו, כבר לא בכושר ולא יכולים לשחק".

אירוע יום הולדת 110 למכבי חיפה

יו"ר עמותת שחקני העבר של מכבי חיפה בכדורגל עודד בלוש ומנהל העמותה אריה ברזילי סיכמו עם נציג ברצלונה, מאורו רוזנשיין, על משחק בין אגדות מכבי חיפה לאגדות ברצלונה שיערך בסמי עופר בשביעי בספטמבר 2023.
לפני המשחק יערך טקס הוקרה לשחקני העבר של מכבי חיפה, משנות ה-50 ועד היום, שיעלו לכר הדשא בסמי עופר. באירוע ישחקו מיטב כדורגלני העבר של מכבי חיפה ושל ברצלונה. השמות הבולטים באגדות מכבי חיפה: הקפטן ראובן עטר, ניר דוידוביץ', יניב קטן, אריק בנאדו, גוסטבו בוקולי, אבישי ז'אנו, משה גלאם ומלך השערים של מכבי חיפה בכל הזמנים זאהי ארמלי.