חברת פלאפון חתמה לאחרונה על הסכם חסות גבוה מול מכבי ת"א לשלוש השנים הקרובות, במסגרתו נקבע מראש כי היא תקיים צילומי יח"צ עם שחקני האלופה ביום ראשון שעבר. ערן זהבי, שנחשב לפנים של המועדון, לא נשלח לצילומים. מכבי ת"א בחרה לשלוח שחקנים אחרים כמו דור תורג'מן.
אחרי המשחק ביום חמישי שעבר נגד באצ'קה טופולה, ערן זהבי המשיך לחופשה בקפריסין וחזר לישראל ביום ראשון, לקראת אימון הערב. בחברת פלאפון טענו כי אכן נקבע ליום ראשון שעבר צילומי יח"צ אליו הגיעו שחקני מכבי ת"א בהתאם להחלטת המועדון, ולמרות שברור כי היו רוצים שזהבי יהיה חלק מהצילומים, הוא לא הגיע. "מכבי ת"א הייתה זאת שהחליטה מי מבין השחקנים שלה יגיעו ליום צילומי היח"צ בראשון שעבר, הם בחרו שזהבי לא יגיע", הסבירו בפלאפון.
1 צפייה בגלריה
זהבי
זהבי
ערן זהבי
(צילום: עוז מועלם)
עדיין לא ברור מהי הסיבה שבמכבי ת"א החליטו לא לשלוח את זהבי ליום הצילומים, סיבה טכנית הקשורה בחופשה בקפריסין או החלטה אחרת מטעם המועדון. במכבי ת"א סירבו להגיב מדוע הכוכב הכי גדול של המועדון לא הגיע לצילומים של הספונסרית הראשית. בחברת פלאפון טענו כי לא שלחו מכתב כלשהו למכבי ת"א על חריגה מההסכם עקב אי הגעת זהבי.
זהבי לא שותף כלל בגומלין מול באצ'קה טופולה, מה שיצר אצלו תסכול גדול. המאמן ז'רקו לאזטיץ' נשאל על הספסול של זהבי וענה: "אני לא מדבר על החלטות אישיות, שחקנים יודעים הכל. אני לא צריך לחלוק את כל ההחלטות שלי עם התקשורת".
בקבוצה מרוצים מאוד מהתנהלות עד כה של המאמן עם ההעפלה לליגה האירופית, ובעיקר ההתנהלות מול זהבי. "לאזטיץ' מוכיח שהוא בעל הבית, הוא המאמן הראשון שלא סופר אף אחד, הכל החלטות מקצועיות אצלו", אמרו במועדון.