בכר: "המשחק בחדרה - קו אדום. שמח מהניצחון"
(באדיבות ONE)
עומר אצילי חתם היום (ראשון) על חוזה חדש לשלוש שנים וחצי נוספות במכבי חיפה עם אופציה לעונה נוספת. הקשר ירוויח 500 אלף אירו בעונה ויהיה אחד מהמשתכרים הבכירים בקבוצה.
אצילי שיחק עד כה 117 משחקים בכל המסגרות, בהם כבש 52 שערים, הוא זכה עם מכבי חיפה בשתי אליפויות ואף כבש פעמיים בליגת האלופות מול יובנטוס."אני שמח ומאושר להמשיך במכבי חיפה, שהפכה לי לבית מאז שהגעתי לכאן", אמר אצילי, "הראש שלי כל כולו בלהמשיך לשמח את הקהל הירוק ולהביא הישגים למועדון".
3 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה עומר אצילי האריך את חוזה שלוש שנים
שחקן מכבי חיפה עומר אצילי האריך את חוזה שלוש שנים
עומר אצילי
(צילום: אתר מכבי חיפה)
המנהל הספורטיבי של המועדון, גל אלברמן, הוסיף: "מיומו הראשון במועדון, גילה עומר מחויבות רבה להובלת הקבוצה להצלחות והפך במהרה לשחקן מפתח. אנו מאחלים לעומר הצלחה מרובה בשנים הבאות, הישגים קבוצתיים ואישיים ורגעי אושר רבים ביחד עם הקהל הירוק".

"היה קודם כל חשוב לנצח, לעצור את הרצף המאכזב"

נכון, זה לקח זמן, אבל אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון - במכבי חיפה יכולים לנשום לרווחה. או יותר נכון, לחגוג ניצחון ליגה חשוב - 0:2 על עירוני קריית שמונה.
הירוקים שמעו לפני המשחק על המעידה של הפועל באר-שבע (0:0 מול הפועל ירושלים) ועלו משוחררים, כשהניצחון פתח פער של 4 נקודות בפסגה על פני החבורה של אליניב ברדה. "היה קודם כל חשוב לנצח, לעצור את הרצף המאכזב", אמר שחקן בקבוצה. "אין ספק שככל שננצח יותר - היכולת גם תשתפר ונצבור ביטחון".
3 צפייה בגלריה
שחקני חיפה חוגגים
שחקני חיפה חוגגים
שחקני חיפה חוגגים. נשבר הנאחס
(צילום: שרון צור)
המאמן ברק בכר הראה שוב שאין אצלו כוכבים, כשעומר אצילי, שאכזב בשבועות האחרונים, ועלי מוחמד איבדו את מקומם בברכב. מי שפתחו במקומם היו דיא סבע ומחמוד ג'אבר, שהיו גם מהטובים על המגרש. סבע היה פעלתן מאוד, כמעט כבש ונראה כי הוא פתרון יצירתי מאוד לחלק הקדמי. ג'אבר, לעומת זאת, חילץ לא מעט כדורים והוכיח שעם עוד קצת דקות שיורידו את החלודה - הוא יהיה חד ויוכל לחפות על החלל הגדול שהותירה עזיבתו של נטע לביא ליפן.
"כשאתה לא מנצח הרבה זמן ולא נראה טוב, ברור שחשוב לחזור לנצח. היה משחק טוב, לא גדול, חזרנו לכתוש בחצי השני בעיקר מבחינת ייצור מצבים והנעת כדור", הסביר בכר. "אני שמח שלא איבדנו את הראש ניצחנו והשגנו מה שהיינו צריכים".
3 צפייה בגלריה
סבע מול שכר
סבע מול שכר
מהמצטיינים אתמול על כר הדשא. סבע
(צילום: שרון צור)
"בכל משחק יש ביקורת עצמית שלי ושל הצוות. יש דברים טובים יותר ופחות", הוסיף בכר. מול קריית שמונה השחקנים נתנו יותר ואת זה צריך להמשיך".
דניאל סונדגרן אמר במסיבת העיתונאים: "שלוש נקודות חשובות, מראה על אופי. זה היה משחק לא פשוט אחרי התוצאות האחרונות. השחקנים כבר יודעים מה לא היה נכון והראינו את זה היום, לא הפנינו אצבע מאשימה אחד לשני או לשופטים".
פורסם לראשונה: 07:01, 12.02.23