מכבי חיפה הודיעה היום (שני) כי תומר חמד עוזב את הקבוצה כחצי שנה לאחר ששב למועדון נעוריו וכי רמי גרשון חתם על חוזה לעונה נוספת.
"תודה למועדון, לקהל ולשחקנים, על תקופה מרגשת במועדון בו גדלתי", אמר חמד בהודעת הפרידה, "נהניתי מכל רגע בו לבשתי את המדים הירוקים. זה הזמן שלי להמשיך קדימה לעבר האתגר הבא. אני מאחל לכולם המון בהצלחה ושנזכה כולנו לבשורות טובות".
2 צפייה בגלריה
חמד
חמד
בדרך ליעד הבא. חמד
(צילום: נחום סגל )
החלוץ בן ה-36 גדל במחלקת הנוער הירוקה ושיחק בכל קבוצות הנוער והנערים, וזכה עם הקבוצה הבוגרת באליפות. הוא רשם במדים של סגנית האלופה 91 הופעות בכל המסגרות, בהן כבש 27 שערים.
גרשון מנגד ממשיך הבלם לעונה שמינית במועדון. בשבע השנים שלו במכבי חיפה, זכה הבלם עם הקבוצה בשלוש אליפויות, 2 גביעי אלוף האלופים, גביע הטוטו והעפיל לשלבי הבתים של ליגת האלופות, האירופית והקונפרנס ולשמינית גמר הקונפרנס.
2 צפייה בגלריה
"הבית השני שלי". גרשון
"הבית השני שלי". גרשון
"הבית השני שלי". גרשון
(שחר גרוס, one)
לאחר החתימה, אמר לאתר הרשמי: "זה מרגיש עבורי הכי טבעי שיש להמשיך במקום שכבר מזמן הפך לבית השני שלי. עומדים בפנינו הישגים ומטרות להשיג בעונה הקרובה ואעשה הכל כדי שבעזרת השם נעמוד בזה".
המנהל הספורטיבי גל אלברמן הוסיף: "אנו שמחים להודיע על הארכת הסכמו של רמי בעונה נוספת. רמי, כמו כולנו, חווה עונה מלאה באתגרים ותמיד היה שם עבור הקבוצה בזמן המתאים, על המגרש ומחוצה לו. אנו רוצים לאחל לרמי בהצלחה גדולה בעונה הקרובה וצבירת חוויות ותארים נוספים בירוק".
פורסם לראשונה: 15:17, 17.06.24