נבחרת הנערים (עד גיל 17) של ישראל העפילה היום (שני) לשלב העילית של מוקדמות אליפות אירופה לאחר תיקו 1:1 מול אנגליה (לירן חזן, 34). הנבחרת בהדרכתו של גדי ברומר סיימה במקום השני בבית והעפילה לשלב הבא שיתקיים בסוף מרץ 2023. הנבחרת תנסה להעפיל לאליפות אירופה שתיערך במאי הקרוב בהונגריה.
מאמן הנבחרת, גדי ברומר, אמר: "קודם כל אני רוצה לפרגן לשחקנים על ההשקעה במהלך הטורניר. הטורניר הזה יוסיף להתפתחות של השחקנים, על מנת שידעו להתמודד ברמות האירופאיות וזו המטרה העיקרית שלנו. אנחנו מאוד מרוצים מההעפלה לשלב העילית כי המשמעות היא עוד שלושה משחקים בינלאומיים מול נבחרות איכותיות, דבר שיוסיף להתפתחות השחקנים. אני מודה גם לקבוצות השחקנים על שיתוף הפעולה הפורה והעזרה שלהם בכל התהליך".
1 צפייה בגלריה
נבחרת הנערים של ישראל
נבחרת הנערים של ישראל
נבחרת הנערים של ישראל
(צילום: ההתאחדות לכדורגל)
אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אמר: "ברכות לגדי ברומר ולשחקנים הצעירים על ההעפלה לשלב העילית. ההצלחה בטורניר היא המשך להתקדמות הגדולה של נבחרות ישראל בכל הגילים, בשנתיים האחרונות אנו פועלים באופן מקצועי ועקבי על מנת לקדם את הנבחרות להישגים וליעדים חדשים. בזכות ההשקעה העצומה שלנו באנשי מקצוע מובילים, מערך סקאוטינג, אקדמיה, נחישות, מקצועיות וכל מה שנחוץ לטובת פיתוח שחקנים מתוצרת כחול-לבן, שוב אנו חווים הצלחה וגאווה גדולה. אני משוכנע כי גם בשלב העילית, בואכה העפלה מיוחלת לטורניר גמר נוסף, נדע לכבוש יעדים נוספים".