בית"ר ירושלים תארח מחר (שני, 20:45) את הפועל באר שבע בניסיון שלא להיגרר לרצף של שלושה הפסדים. הפעם האחרונה שקבוצתו של סלובודן דראפיץ' ניצחה הייתה אי שם בתחילת נובמבר - 0:4 את הפועל חדרה.
הנהלת בית"ר אמנם נמצאת בדובאי לקראת טקס החתימה על ההסכם עם השייח' חאמד בן חליפה, אבל לכולם ברור שאם הירושלמים רוצים להתאפס ולהיאבק על הכרטיס לאירופה, הם חייבים לנצח את החבורה של יוסי אבוקסיס, שבעצמה לא ניצחה כבר תקופה ארוכה מאוד (תשעה משחקים בכל המסגרות).
3 צפייה בגלריה
עידן ורד
עידן ורד
ורד. בית"ר חייבת להתחיל לשחק כדורגל
(צילום: ראובן שוורץ)
"אנחנו יודעים שניצחון אחד בליגה יכול להוציא אותנו לדרך חדשה ואנחנו מחכים מאוד לניצחון הזה. אנחנו יכולים לשחק כדורגל הרבה יותר טוב ממה ששיחקנו ואין לי ספק שיש לנו קבוצה מוכשרת מאוד", אמר דראפיץ' לקראת ההתמודדות מחר.
הקפטן עידן ורד, הוסיף: "אני חושב שאנחנו צריכים כולם ביחד לעבוד הרבה יותר קשה גם באימונים וגם במשחקים. אני חושב שעשינו חודש לא טוב, בעיקר בגלל זה. כל התירוצים על פציעות וכדומה זה משהו שאני לא אוהב שמדברים עליו. יש פה סגל מספיק טוב ומספיק עמוק, ואנחנו צריכים להיראות הרבה יותר טוב. וכמובן שזה מתחיל פה - באימונים".
3 צפייה בגלריה
סלובודן דראפיץ'
סלובודן דראפיץ'
דראפיץ'. מצפה ליותר משחקניו
(צילום: עוז מועלם)
ורד הודה שהיכולות שלו בהפסד 2:0 למכבי חיפה במחזור הקודם הייתה רעה מאוד: "זה המשחק הכי חלש שאני זוכר. באתי הביתה ואבא שלי אמר לי שאם הוא היה המאמן אז הוא היה מוציא אותי בדקה ה-20. זה אומר הכל. כולם פה יודעים שזה היה הפסד כואב מאוד, ולא בגלל ההפסד אלא בגלל הדרך. אנחנו באמת צריכים לעשות הכל אחרת ואני בטוח בסגל, בצוות ובעצמי כקפטן שיש לנו עוד שנה ארוכה מאוד והכל יראה אחרת".

אבוקסיס: "נהיה חייבים משחק יוצא מן הכלל כדי להביא תוצאה"

קשר הפועל באר שבע, אלטון אקולטסה, אמור להיכלל מחר בסגל לקראת משחק החוץ החשוב נגד בית"ר. ההולנדי, שלא שיחק כחודש בעקבות פציעה, יתחיל על הספסל ובמידת הצורך ישתלב בהתמודדות.
לאחר שנתן מנוחה למספר שחקני הרכב בהפסד 3:0 לסלביה פראג בליגה האירופית, מסתמן כי על פי התרגולים באימונים, יוסי אבוקסיס יחזור ל-11 שפתחו בתיקו 2:2 מול הפועל חיפה, מלבד שני שינויים: ז'וזואה יעלה במקומו של רותם חטואל, ואור דדיה במקום דוד קלטינס.
3 צפייה בגלריה
אקולטסה חוגג
אקולטסה חוגג
אקולטסה. ישחק?
(צילום: אורן אהרוני)
"אנחנו בתקופה לא טובה וחייבים נקודות, וכך גם בית"ר ירושלים", אמר אבוקסיס. "נהיה חייבים משחק יוצא מן הכלל כדי להביא תוצאה במשחק הזה. נגד הפועל חיפה במחזור הקודם שיחקנו בחוסר אחריות ולא היינו מרוכזים".
מרואן קבהא הוסיף: "אנחנו מגיעים אחרי הרבה משחקים שלא ניצחנו. יש לנו הזדמנות לתקן ולהתחיל הכל מחדש. אני מקווה שננצח ונתחיל לעלות בטבלה, וגם לסיים כמו שצריך את הדרך בליגה האירופית".